انتقاد تند چاک شومر از پیشنهاد جدید ترامپ برای خروج از تعطیلی دولت


انتقاد تند چاک شومر از پیشنهاد جدید ترامپ برای خروج از تعطیلی دولت

رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا پیشنهاد دونالد ترامپ برای برون‌رفت از وضعیت تعطیلی دولت را «گروگان‌گیری بیشتر» توصیف کرد.

انتقاد تند چاک شومر از پیشنهاد جدید ترامپ برای خروج از تعطیلی دولتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنای آمریکا پیشنهاد دونالد ترامپ برای برون رفت از وضعیت تعطیلی دولت را مردود دانست.

وی در توییتر خود نوشت: «روشن است که رئیس جمهور (ترامپ) به این نتیجه رسیده است که با تعطیل کردن دولت و آسیب زدن به این تعداد عظیم از کارگران آمریکایی و خانواده هایشان، خودش و کشور را در وضعیتی توجیه ناپذیر قرار داده است. متاسفانه او همچنان به دنبال راه حل های یک جانبه و غیرموثر است. فقط یک راه برون رفت وجود دارد: آقای ترامپ، دولت را باز کنید و بعد دموکرات ها و جمهوریخواهان می توانند بحثی مدنی داشته باشند و به راه حل هایی دوحزبی دست یابند».

وی در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «این رئیس جمهور بود که در وهله اول تصمیم گرفت به شکل فردی قانون داکا و وضعیت مهاجرتی تی پی اس را لغو کند؛ پیشنهاد برگرداندن این حمایت‌ها در ازای ساخت دیوار، مصالحه نیست، گروگان‌گیری بیشتر است».

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاهی به عناوین روزنامه‌های جهان