6 بهمن؛ آغاز هفته قرآن و عترت لرستان


6 بهمن؛ آغاز هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت لرستان از ششم تا ١٢ بهمن‌ماه، گفت: آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت لرستان، شنبه، ششم بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

6 بهمن؛ آغاز هفته قرآن و عترت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان، دوشنبه، یکم بهمن‌ماه با حضور در شورای اداری اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه گزارش برگزاری هفته قرآن و عترت پرداخت.
در این جلسه، منصور احمدی ضمن دعوت از اعضای شورا جهت حضور در آیین اختتامیه و اهدای حوایز برگزیدگان هفته قرآن و عترت لرستان که دهم بهمن‌ماه در تالار زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار می‌شود، گفت: هفته قرآن و عترت استان لرستان از ششم لغایت ١٢ بهمن‌ماه با برگزاری ١٤ عنوان جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی، شش رشته مسابقات قرائت و حفظ قرآن‌کریم و همچنین برنامه‌های متنوع دیگر، در لرستان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان می‌توان به برپایی محافل جامع انس با قرآن‌کریم، در سطح استان و با نام گرامی‌داشت مروج‌القرآن زنده‌یاد غلام‌حسین وجودی، با حضور قاری بین‌المللی حامد علی‌زاده، اشاره کرد.
احمدی ادامه داد: حدود دو هزار نفر در مجموعه جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت استان لرستان شرکت کرده‌اند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، گفت: آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان لرستان، شنبه، ششم بهمن‌ماه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد، برگزار می‌شود.
انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به غزه/ نسل‌کشی نیست، رد می‌کنیم!