فوری؛ خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی عربستان، جدایی خود از این تیم را تایید کرد


فوری؛ خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی عربستان، جدایی خود از این تیم را تایید کرد

کار عربستان سعودی در جام ملت های آسیا 2019 خیلی زود به پایان رسید و این موضوع، باعث جدایی سرمربی این تیم...

طرفداری- در آغاز جام ملت های آسیا، عربستان سعودی یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رفت اما باخت به قطر، باعث شد تا سخت ترین قرعه ممکن در مرحله یک هشتم نهایی نصیب سعودی ها شود. در این مرحله، عربستان علی رغم نمایشی خوب برابر ژاپن، با نتیجه 1-0 شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش گل فرانسه، خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی آرژانتینی عربستان که در جام جهانی 2018 نیز هدایت این تیم را برعهده داشت، در کنفرانس خبری پس از بازی با ژاپن در خصوص آینده اش گفت:

قدردان زحمات شاگردانم هستم و برای آن ها خوشحالم. آن ها خواسته هایم را انجام دادند. اشتباهاتی داشتیم اما بازیکنان عربستان از این اشتباهات درس خواهند گرفت. کار من در تیم ملی عربستان به پایان رسیده است و باید بروم. کسی از فدراسیون فوتبال عربستان برای تمدید قرارداد، با من تماسی نگرفته است. در حال حاضر، نمی دانم که چالش بعدی ام کجا رقم خواهد خورد.

پیتزی در حالی از سمت خود استعفا کرده که تا پایان فوریه، با تیم ملی عربستان قرارداد داشت. عربستان در جام جهانی 2018 نیز پس از شکست تحقیر آمیز برابر روسیه میزبان و باخت برابر اروگوئه، توانست مصر را شکست دهد اما این پیروزی نتوانست منجر به صعود عربستان شود و آن ها در گروه خود، سوم شدند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه عجیب و غریب دانش‌آموزی به مادرش 4 هزار سال پیش