تاکنون 9 دموکرات نامزد انتخابات 2020 آمریکا شده‌اند


تاکنون 9 دموکرات نامزد انتخابات 2020 آمریکا شده‌اند

شمار نامزد‌های دموکرات‌ها برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا به 9 نفر رسید که 4 تن از آنان زن و 5 نفر نیز مرد هستند.

تاکنون 9 دموکرات نامزد انتخابات 2020 آمریکا شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، شمار نامزد‌های دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا هر هفته بیشتر می‌شود. هر هفته چهره جدیدی از دموکرات‌ها برای نامزدی از جانب این حزب در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا نامزد می‌شود.

شب گذشته سناتور «کامالا هریس» آمادگی خود را برای ورود به گردونه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. با ورود این خانم به فهرست نامزد‌های حزب دموکرات در انتخابات آتی آمریکا، تعداد زن‌های حاضر در این گردونه از جانب حزب دموکرات به چهار نفر رسید. علاوه بر این چهار نفر، پنج مرد نیز از حزب دموکرات نامزد انتخابات ۲۰۲۰ شده‌اند. پیش از کامالا هریس، خانم‌ها سناتور الیزابت وارن، سناتور کریستین جیلیبرند، و تولسی گابارد از اعضای مجلس نمایندگان نامزد انتخابات ۲۰۲۰ شده بودند.

پنج مرد حاضر در جبهه دموکرات‌ها برای انتخابات آتی عبارتند از جولیان کاسترو، سناتور شرود براون، اندرو یانگ، ریچارد اوهیدا سناتور سابق و جان دیلِینی، عضو مجلس نمایندگان. در نهایت از میان نامزد‌های حزب دموکرات که تاکنون تعداد آن‌ها به ۹ نفر رسیده است، یک نفر به عنوان نامزد نهایی این حزب انتخاب و وارد گردونه رقابت با نامزد نهایی حزب جمهوری‌خواه خواهد شد. هنوز خیلی زود است که بتوان گفت این نامزد‌های دموکرات چه برنامه و دیدگاه‌هایی در زمینه سیاست خارجی دارند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نخستین رئیس‌جمهور زن مکزیک انتخاب شد