مخالفت برانکو و ادامه نیمکت‌نشینی‌های طاهرخانی


پرسپولیسی‌ها تا امروز پاسخ روشنی به سپیدرود نداده‌اند چراکه برانکو با این انتقال موافق نیست و این یعنی طاهرخانی یک نیم‌فصل دیگر هم باید روی نیمکت بنشیند.

نیمه‌ی دوم فصل را هم حمیدرضا طاهرخانی مثل نیم‌فصل اول و دو فصل اخیر روی نیمکت پرسپولیس سپری خواهد کرد. در بین همه‌ی جوان‌هایی که این فصل روی نیمکت نشستند و فرصت چندانی برای بازی در اختیارشان گذاشته نشد، طاهرخانی یکی از باسابقه‌ترین‌ها بود اما این هم دلیل خوبی نبود برای برانکو که به او میدان بدهد.

جالب اینکه پروفسور کروات ترجیح داد به بازیکن بی‌تجربه‌ای مثل سعید حسین‌پور بازی بدهد که البته او هم خیلی بازی نکرد اما معلوم بود که در جلب اعتماد آقای سرمربی از حمیدرضا طاهرخانی موفق‌تر بوده است. طاهرخانی اما آنقدر مورد توجه نبود که مشتاقانه در پرسپولیس بماند و پیشنهاد هم داشت اما از آنجا که باشگاه نتوانست به اندازه‌ی کمبودهایش بازیکن بخرد، برانکو هم جدایی این بازیکن را نپذیرفت.

تنها مشتری لیگ برتری حمیدرضا طاهرخانی سپیدرود بود که درخواستش برای جذب این بازیکن را چند وقت پیش به باشگاه پرسپولیس فرستاد اما هنوز جواب نگرفته است. پرسپولیسی‌ها تا امروز پاسخ روشنی به سپیدرود نداده‌اند چراکه برانکو با این انتقال موافق نیست و این یعنی طاهرخانی یک نیم‌فصل دیگر هم باید روی نیمکت بنشیند.

11 – 180


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قربانی اسید‌پاشی به فوتبال برمیگردد