نیوکاسل، پیشنهاد هیجان‌انگیز برای میلاد محمدی


میلاد محمدی، گزینه نیوکاسل برای تقویت خط دفاع

نیوکاسل برای نیم فصل دوم به دنبال یک مدافع چپ است و باشگاه احمد گروژنی میلاد محمدی، مدافع تیم ملی را پیشنهاد داده.

پل دامت تنها مدافع چپ فهرست نیوکاسل است، ولی مدافع ولزی به دلیل مصدومیت همسترینگ چهار بازی اخیر تیمش را از دست داده. رافائل بنیتس در این شرایط مجبور شده تیمش را با سه مدافع میانی به زمین بفرستد.

سرمربی اسپانیایی نیوکاسل پیش از برد این هفته مقابل کاردیف درباره دلایل تغییر آرایش تیمش اینگونه توضیح داد: «قبلا هم گفته بودم که سعی می‌کنم از داشته‌هایم بهترین استفاده را بکنم. دامت مصدوم است و ما مجبور شدیم راه حلی پیدا کنیم. ما سه سال است که به دنبال یک مدافع چپ هستیم. امیدوارم بتوانیم یک بازیکن در این پست پیدا کنیم.»

نیوکاسل، پیشنهاد هیجان‌انگیز برای میلاد محمدی---

مایک اشلی، مالک نیوکاسل به دلیل مشکلات مالی نتوانست در شروع فصل این تیم را تقویت کند و تلاش برای واگذاری باشگاه هم بی‌نتیجه بوده. اشلی و بنیتس بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل کاردیف جلسه‌ای داشتند تا راه‌های تقویت تیم را بررسی کنند. نیوکاسل با 21 امتیاز از 23 بازی در رده هفدهم لیگ برتر است و برای بقا می‌جنگد.

میلاد محمدی این روزها همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به سر می‌برد و در دو بازی اخیر مقابل عراق و عمان در ترکیب اصلی به میدان رفت. بعد از جام جهانی روسیه هم بحث انتقال محمدی مطرح شده بود، ولی در نهایت او در لیگ روسیه باقی ماند. گفته می‌شود نیوکاسل نمایندگانی به امارات فرستاده تا بازی میلاد در ترکیب تیم ملی را زیر نظر بگیرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزینش 11 ستاره از هشت تیم مختلف؛/ تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر