معرفی بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break؛ نبردی از جنس آتش و یخ


معرفی بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break؛ نبردی از جنس آتش و یخ

بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break یک بازی نقش آفرینی با المان‌های هک اند اسلش است که داستان سه کاراکتر مختلف را روایت می‌کند.

در معرفی بازی موبایل امشب به‌سراغ یک بازی نقش‌آفرینی رفته‌ایم؛ اثری داستان محور که فاقد بخش‌های آنلاین است و به‌واسطه‌ی محتویاتی که دارد، سعی می‌کند کاربران را سرگرم نگه دارد. بازی اندروید و آیفون Ice and Fire: Dawn Break، ساخته استودیو Auer Media and Entertainment، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که با ظاهر شرقی‌اش، مبارزات مدرن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

از حیث داستانی، بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break روایت‌گر داستان سه کاراکتر مختلف است. داستان این سه کاراکتر در چهار چپتر مختلف روایت می‌شود. بازیکنان با پیشروی در خط داستانی به‌خوبی با داستان و پیش‌زمینه‌ی داستانی کاراکترها آشنا می‌شوند. جدا از این مورد بازیکنان باید برنامه‌های شیطانی و آینده امپراطوری را نقش بر آب کنند.

اهمیت استفاده به‌موقع از مهارت‌های ویژه شاید در مراحل اولیه خود را نشان ندهد، اما از اواسط بازی اهمیت این موضوع را به‌خوبی درک خواهید کرد

با شروع بازی اندروید و آیفون Ice and Fire: Dawn Break وارد مرحله‌ی پیش درآمد بازی می‌شوید. در این مرحله نحوه‌ی بازی کردن و استفاده از مهارت‌های بازی به بازیکنان آموزش داده می‌شود. در بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break بازیکنان دو نوع ضربه‌ی A و B دارند که حکم ضربه‌ی اولیه و ثانویه در سایر بازی‌های ویدیویی را ایفا می‌کنند. حال در سمت راست صفحه نمایش‌ هم تعدادی دایره آبی رنگ و زرد رنگ را مشاهده می‌کنید.

این دایره‌ها در واقع ضربات و کومبوهای هر کاراکتر هستند و برای سهولت کار در این قسمت نمایش داده می‌شوند. دایره‌های آبی رنگ نماینده ضربه A و دایره‌های زرد رنگ نماینده ضربه‌ی B است. حال جدا از دکمه‌های ضربه‌زنی، سه دکمه‌ی دیگر هم در سمت راست صفحه نمایش برای بازیکنان تعبیه شده است. اولین دکمه، دکمه‌ی جا خالی دادن است که کاربرد زیادی در بازی دارد.

معرفی بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break؛ نبردی از جنس آتش و یخ

این در حالی است که دکمه‌ی دوم و سوم مربوط به ضربات ویژه بازیکنان می‌شود. کاراکتر اصلی می‌تواند از کاراکترهایی به اسم Fairy استفاده کند که در هر مرحله یک بار می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و ضربه‌های قدرتمندی را روی دشمنان اعمال می‌کنند. این در حالی است که ضربه ویژه‌ی دوم شما در واقع با استفاده از کومبوها و سایر ضربات پر می‌شود. پس از پر شدن آن، کاراکتر اصلی برای چند ثانیه قدرت بسیار بالایی دریافت می‌کند و می‌تواند دشمنان را به‌راحتی از بین ببرد. بازی موبایل Ice and Fire: Dawn Break دارای یک چپتر پیش درآمد و چهار چپتر اصلی است که هر کدام از این چپترها از چند مرحله‌ی متفاوت تشکیل شده است.

بازیکنان در جریان مراحل Ice and Fire: Dawn Break می‌توانند یکی از سه کاراکتر اصلی را انتخاب کنند و هدایت آن را به‌دست بگیرند. البته این برای ابتدای بازی است؛ زمانی که به نقطه‌ی مورد نظر از داستان بازی برسید، می‌توانید یک تیم سه نفره تشکیل بدهید و مبارزات هیجان‌انگیز‌تر و نفس‌گیرتری را تجربه کنید. جدا از این موارد، بخش ارتقای کاراکتر و Fairy بازی Ice and Fire: Dawn Break هم اهمیت بالایی دارد. بازیکنان با انجام مراحل آیتم‌‌های مختلفی کسب می‌کنند.

بعضی از این آیتم‌ها شامل لباس، شمشیر و موارد دیگری می‌شود که با انتخاب‌شان قدرت کاراکترتان بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. همچنین بعضی دیگر از آیتم‌ها شامل پیش نیازهای ارتقای کاراکتر می‌شود. بازیکنان با ورود به قسمت Hero، می‌توانند سه کاراکتر بازی را تمرین دهند تا سطح‌شان افزایش پیدا کند. همچنین این مورد شامل Fairyهای بازی هم می‌شود. جدا از این مورد Fairyها دارای ارزش‌های مختلفی هستند و با آزاد سازی Fairyهای ارزشمندتر، می‌توانید آسیب بیشتری را به دشمنان وارد کنید. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Ice and Fire: Dawn Break به‌واسطه‌ی داستان و مکانیزم‌هایی که دارد می‌تواند بازیکنان خود را ساعت‌ها سرگرم کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد اشیا 3 بعدی با استفاده از صدا