برگزاری طرح «طعم انقلاب» در 40 مسجد


   برگزاری طرح «طعم انقلاب» در 40 مسجد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خرسان شمالی از اکران فیلم های انقلابی در 40 مسجد این استان با عنوان «طعم انقلاب» خبر داد.

«هاشم شیرازیان»، در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های مساجد استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواسته شده است که هر کانونی یک ستاد دهه فجر برای انقلاب راه اندازی کند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان خراسان شمالی اجرای اکران فیلم های انقلاب اسلامی در کانون های مساجد این استان با عنوان طعم انقلاب در ۴۰ مسجد و کانون فرهنگی هنری مسجد استان، اجرای طرح «چهل مسجد، چهل چراغ»، با دعوت از سخنرانان مطرح و افتتاح طرح «شنبه های کتاب» و مسابقه کتابخوانی از کتاب «سرباز کوچک انقلاب» را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

شیرازیان از برپایی نشست «سبک و سیره فاطمی» و سبک «روح االله و شهدا »به عنوان برنامه دیگری نام برد که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون های مساجد این استان برگزار می شود و تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی از کتاب مس های طلا شده که کتابی است در رابطه با خاطرات شهدا و دفاع مقدس رونمایی می شود و کارگاه آموزشی خانواده اسلامی با موضوع« انقلاب و خانواده برگزار، ضمن اینکه همایش آموزشی رابطین خواهر کانون های مساجد این استان هم برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان خراسان شمالی به اجرای «۴۰ نمایش تئاتر در ۴۰ مسجد» با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا با عنوان طرح «صابران»، رونمایی و توزیع پوسترفیلم و جشنواره عکس روستایی و عشایر، توزیع تجهیزات کتابخانه ای به مساجد، افتتاح مسابقات استانی مدهامتان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با توجه به رویکرد دستاوردهای انقلاب، بحث خاطره گویی انقلاب،اجرای طرح پیوند «مسجد و مدرسه و خانواده» بخش دیگری از برنامه های این دهه است.

شیرازیان فضاسازی بین مساجد، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسابقات فرهنگی و دل نوشته و نیز اجرای گروه سرود از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟