والی جدید هرات امروز کار خود را آغاز کرد


والی جدید هرات امروز کار خود را آغاز کرد

طی مراسمی

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، پس از انتشار برخی خبرها در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه اداره ارگان‌های محلی افغانستان عبدالقیوم رحیمی برادر عبدالسلام رحیمی رئیس دفتر رئیس جمهور این کشور را به عنوان والی هرات برگزیده است، امروز 5 شنبه عبدالقیوم رحیمی رسما کار خود را آغاز کرد.

عبدالقیوم رحیمی والی جدید هرات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: اولویت‌های کاری من به‌عنوان والی هرات تامین امنیت در هرات و حفاظت از جان شهروندان این ولایت است.

وی افزود: در گام بعدی اگر گروه‌های هراس افکن در هرات و شهرستان‌های آن با حمله و ناامنی‌ها صدمه‌ای به شهروندان و نظامیان وارد کنند ما در مقابل بیشتر از تلفاتی که به ما وارد می‌کنند بر آنها وارد خواهیم کرد و در مقابل گروه‌های مختلف رحمی در کار نخواهد بود.

والی جدید هرات امروز کار خود را آغاز کرد

وی همچنین تاکید کرد: آدم‌ربائی‌ها، سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌های دیگر از سوی گروه‌ها و باندهای مختلف تروریستی در هرات جایی ندارد و باید از هرات رخت بسته و خارج شوند در غیر این صورت در عملیات‌های گسترده نظامی از بین خواهند رفت.

رحیمی تصریح کرد: در هرات زورگویی و جاه‌طلبی قابل قبول نیست و هر گروه و مافیایی که در گذشته دست به زورگویی و غصب زمین و دیگر موارد میزده است دیگر توان حکم‌رانی نخواهد داشت.

والی هرات با هشدار به گروه‌های هراس افکن گفت: جنگ جاری در مناطق مختلف هرات به زودی به خانه‌های گروه‌های هراس افکن منتقل خواهد شد و با شدت مبارزه برای کاهش ناامنی‌ها و سرکوب طالبان و گروه‌های دیگر نیز در هرات آغاز خواهد شد.

والی جدید هرات امروز کار خود را آغاز کرد

پس از اسماعیل خان، خیرخواه، سید حسین انوری، نورستانی، فضل‌الله وحیدی، داوود شاه‌صبا، محمد آصف رحیمی حال عبدالقیوم رحیمی به عنوان والی هرات تعیین شده و کارش را آغاز کرده است. در دوره‌های والیان گذشته هرات هرکدام با فراز و فرودهایی مدت کاری خود را با اتمام رسانده‌اند اما حال باید نشست و دید که عبدالقیوم رحیمی والی تازه هرات در اداره محلی خود چه عملکردی را خواهد داشت.

/انتهای پیام/

والی جدید هرات امروز کار خود را آغاز کرد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تشابهات بین امان الله خان و غنی غلزی؟