آ اس: به دنبال انتقال دی یونگ به بارسلونا، رئال مادرید از خرید کریستین اریکسن منصرف شد


آ اس: به دنبال انتقال دی یونگ به بارسلونا، رئال مادرید از خرید کریستین اریکسن منصرف شد

نشریه چاپ مادرید که هفته‌ها است از جزئیات انتقال اریکسن به رئال می نویسد، امروز از کنار کشیدن این باشگاه...

طرفداری - رئال مادرید قصد ندارد رقمی نجومی صرف خرید کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی تاتنهام کند.

به گزارش as، این هافبک دانمارکی و ارزشمند 26 ساله تنها تا سال 2020 با اسپرز قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید به نتیجه مطلوبی نرسیده است. در واقع نزدیکان اریکسن می‌گویند این بازیکن به هیچ عنوان مایل نیست قراردادش با تاتنهام را تمدید کند چون اعتقاد دارد به اندازه کیفیت و عملکردی که دارد، برای او در این باشگاه ارزش قائل نمی‌شوند.

رئال مادرید نیز از همین رو وضعیت جذب اریکسن را برای مدت‌ها دنبال می‌کند. کهکشانی‌ها اعتقاد داشتند می‌توانند این هافبک ارزشمند را با رقمی بین 50 تا 85 میلیون یورو خریداری کنند اما حالا بر این باورند که انتقال 86 میلیون یورویی فرنکی دی یونگ به بارسلونا احتمالا باعث خواهد شد تا قیمت اریکسن حتی بیشتر شود به خصوص که دنیل لوی طرف مذاکره باشد. کسی که در اولین پاسخ به ابراز علاقه رئال مادرید، قیمت اریکسن را 250 میلیون پوند اعلام کرد!

بنابراین کهکشانی‌ها دیگر مایل نیستند با پرداخت رقمی نجومی اریکسن را خریداری کنند. با کنار کشیدن رئال مادرید طبعا اریکسن یکی از جذاب‌ترین مقاصد احتمالی‌اش را از دست می دهد ولی بسیاری از بزرگان اروپا برای جذب او به صف خواهند شد. چلسی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و یوونتوس وضعیت خرید این ستاره دانمارکی را دنبال می‌کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)