توران میرهادی، برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی شد


توران میرهادی، برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی شد

نویسنده: گروه خبر کتابکزنده یاد توران میرهادی، به عنوان یکی از شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی برگزیده دهمین دور جشنواره بین‌المللی فارابی شد. جشنواره بین‌المللی فارابی هر سال با هدف تقدیر از تحقیقات حوزه علوم انسانی و اسلامی برگزار می‌شود و از اهداف آن بسترسازی تولید دانش بومی اسلامی و ایرانی، و ایجاد نگرش مثبت به علوم انسانی در کشور و...

زنده یاد توران میرهادی، به عنوان یکی از شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی برگزیده دهمین دور جشنواره بین‌المللی فارابی شد.

جشنواره بین‌المللی فارابی هر سال با هدف تقدیر از تحقیقات حوزه علوم انسانی و اسلامی برگزار می‌شود و از اهداف آن بسترسازی تولید دانش بومی اسلامی و ایرانی، و ایجاد نگرش مثبت به علوم انسانی در کشور و هدایت و ایجاد انگیزه در استعدادهای جوان به این حوزه است.

توران میرهادی (۱۳۰۶-۱۳۹۵) بیش از شصت سال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان فعالیت کرد. شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودکان و نوجوانان از میراث اوست.

برای آشنایی بیشتر با توران میرهادی و اندیشه‌های او خواندن دو کتاب «توران، دختر ایران – توران میرهادی اندیشه‌مند و روشنگر نهادگذار» و «گفت و گو با زمان» را پیشنهاد می‌کنیم.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب‌ها می‌توانند با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com مراجعه کنند.

همچنین برای خرید حضوری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست‌وسوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ مراجعه کنند.

لینک خرید کتاب «توران، دختر ایران» لینک خرید کتاب «گفت و گو با زمان»

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعضا و مربیان کانون استان بوشهر در سوگ آفتاب 2