معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Home Behind


موبنا – داستان این بازی ماجراجویی در مورد پدری است که به علت جنگ  از فرزندان خود جدا مانده است و حال قصد دارد تا با شروع یک ماجراجویی دختر و پسر خود را پیدا کند. Home Behind در ابتدای بازی شما باید برای شخصیت اصلی یک شغل انتخاب نمایید در واقع این شغل جکم همان کلاس شخصیت در بازی های نقش آفرینی را دارد که در واقع قدرت های اولیه ی شما در بازی بر...

موبنا – داستان این بازی ماجراجویی در مورد پدری است که به علت جنگ از فرزندان خود جدا مانده است و حال قصد دارد تا با شروع یک ماجراجویی دختر و پسر خود را پیدا کند.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Home BehindHome Behind

در ابتدای بازی شما باید برای شخصیت اصلی یک شغل انتخاب نمایید در واقع این شغل جکم همان کلاس شخصیت در بازی های نقش آفرینی را دارد که در واقع قدرت های اولیه ی شما در بازی بر مبنای شغل شما شکل می گیرند. پس از انتخاب شغل یا بهتر بگوییم کلاس خود در بازی ، خود را در یک بیابان ب آب و علف خواهید یافت که بایستی با طی مسیر آن را به آخر برسانید ، البته بازی به این آسانی ها نیست بلکه در طول مسیرتان با ماجراها و چالش های مختلفی روبرو خواهید شد. غذا ، آب و حالت احساسی ، سه مشخصه ای هستند که بایستی در طول بازی به آن ها توجه نمایید تا در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند. بعنوان مثال بایستی بطری خود در را همیشه پر نگه دارید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید و یا با شکار حیواناتی که در مسیرتان قرار میگیرند برای خود گوشت تهیه کنید.

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Home BehindHome Behind

در طول بازی با افراد مختلفی روبرو خواهید شد که می توانید رفتارهای مختلفی در قبال آن ها داشته باشید، می توانید با این افراد برای گرفتن غذا صحبت کنید و یا اینکه می توانید آن ها را بکشید و تمام غنائم آن ها را برای خود بردارید. بطور کلی بازی دارای چهار منظقه ی مختلف می باشد که با عبور کردن از یک منطقه به نوعی خیالتان راحت می شود زیرا با کشته شدنتان دیگر محبور نیستید آن منظقه را از اول بازی کنید.

تصاویر بازی Home Behind :

دانلود بازی Home Behind :

معرفی و دانلود بازی ماجراجویی Home Behind

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل