گوشی LG G8 ThinQ ماه آینده معرفی خواهد شد


هم رسان: به نظر می رسد اطلاعاتی در مورد گوشی جدید LG G8 ThinQ در اینترنت منتشر شده است، گوشی هوشمند LG G7 ThinQ که در ماه می سال گذشته عرضه شده بود ، قرار است این مدل جایگزین آن در سال جدید شود. با توجه به جدیدترین گزارشی که منتشر شده است، گوشی LG G8 ThinkQ قرار است در کنفرانس جهانی موبایل سال 2019 در ماه آینده معرفی شود. گوشی جدید G8 ThinkQ...

گوشی LG G8 ThinQ ماه آینده معرفی خواهد شد

هم رسان: به نظر می رسد اطلاعاتی در مورد گوشی جدید LG G8 ThinQ در اینترنت منتشر شده است، گوشی هوشمند LG G7 ThinQ که در ماه می سال گذشته عرضه شده بود ، قرار است این مدل جایگزین آن در سال جدید شود.


با توجه به جدیدترین گزارشی که منتشر شده است، گوشی LG G8 ThinkQ قرار است در کنفرانس جهانی موبایل سال 2019 در ماه آینده معرفی شود. گوشی جدید G8 ThinkQ ظاهرا شبیه به همان گوشی سال گذشته می باشد، که می توان آن را در رندر هایی که از این گوشی به بیرون درز شده است مشاهده نمود.

گوشی LG G8 ThinQ ماه آینده معرفی خواهد شد
شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی QHD+ بوده و ظاهرا مجهز به پردازنده Snapdragon 855 بوده و 6GB رم نیز دارد.
کنفرانس جهانی موبایل که قرار است در بارسلونا از روز 25 تا روز 28 فوریه ادامه خواهد داشت، با شروع این کنفرانس اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید LG G8 ThinkQ را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکسی عجیب از سر و وضع و چهره این گوینده خبر شبکه یک در دنیای واقعی/ تصویر