دانلود فیلم Mortal Engines 2018 موتورهای مرگبار با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم Mortal Engines 2018 موتورهای مرگبار , دانلود فیلم موتورهای مرگبار 2018 , دانلود فیلم Mortal Engines زیرنویس فارسی ,دانلود فیلم جدید دانلود فیلم جدید 2018, دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم Mortal Engines 2018 موتورهای مرگبار با زیرنویس فارسی

این فیلم زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: فیلم موتورهای مرگبار Mortal Engines

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 6.2/10

ژانر: علمی تخیلی | ماجراجویی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا – نیوزلند

کارگردان: کریستین ریورز

ستارگان: هوگو ویوینگ، هرا هیلمار، رابرت شیهان، پاتریک مالاهید

سال تولید: 2018 میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: 127 دقیقه

درباره فیلم:

موتورهای مرگبار فیلمی آمریکایی-نیوزیلندی در سبک پسارستاخیزی ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی کریستین ریورز و نویسندگی فیلیپا بوینس، فرن والش و پیتر جکسون است که بر پایه رمانی به همین نام اثر فیلیپ ریو ساخته شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به هوگو ویوینگ، هرا هیلمار، رابرت شیهان، پاتریک مالاهید و استیون لانگ اشاره کرد.

داستان فیلم:
سال‌ها بعد از “جنگ شصت دقیقه‌ای”، شهرهای بزرگ برای نجات و بقا از دنیای متروک و ویران‌شده بر روی چرخ‌هایی بزرگ سوار هستند و دائما در حرکت میباشند و به شهرهای کوچکتر حمله کرده و آن‌ها را می‌بلعند تا منابع خود را تامین کنند اما منابع سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. در این بین، مرد جوانی به نام تام پس از آشنایی با دختری خطرناک به‌ نام هستر باید برای بقا بجنگد. این دو شخصیت با وجود اختلافات زیادی که دارند، به یک اتحاد غیرمنتظره دست می‌یابند که باعث تغییر آینده می‌شود و…


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .