برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب از 12 تا 22 بهمن ماه /اجرای نمایش دیجیتال " داستان یک پرچم" قبل از آغاز راهپمایی 22 بهمن/راه اندازی صندوق آنلاین همراه جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان


برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب از 12 تا 22 بهمن ماه /اجرای نمایش دیجیتال
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت:اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان یکی از متولیان اصلی عرصه فرهنگی و تربیتی درصدد است تا در آستانه چهل سالگی انقلاب با اجرای یک جشنواره فرهنگی هنری تحت عنوان مدرسه انقلاب در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در سراسر استان نقش خود را در این خصوص ایفا کند.
کد خبر: 88027 ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۰:۴۵:۰۸

جلالی خبر داد:

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت:اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان یکی از متولیان اصلی عرصه فرهنگی و تربیتی درصدد است تا در آستانه چهل سالگی انقلاب با اجرای یک جشنواره فرهنگی هنری تحت عنوان "مدرسه انقلاب " در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در سراسر استان نقش خود را در این خصوص ایفا کند.

رحمان جلالی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر در تشریح برنامه های این اتحادیه در دهه فجر با بیان اینکه سهم مهم دو قشر نوجوان و جوان در گفتمان و آینده انقلاب یکی از مهم ترین اقدامات در عرصه فرهنگی است ،اظهار داشت :اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان یکی از متولیان اصلی عرصه فرهنگی و تربیتی درصدد است تا در آستانه چهل سالگی انقلاب با اجرای یک جشنواره فرهنگی هنری تحت عنوان "مدرسه انقلاب " در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در سراسر استان نقش خود را در این خصوص ایفا کند.

برگزاری 6 دوره جشنواره مدرسه انقلاب

وی ضمن بیان اینکه استقبال از جشنواره سبب شده تا قالب ها و عناوین جدیدی به جشنواره اضافه شود،افزود: جشنواره مدرسه انقلاب تاکنون شش دوره برگزار شده است که چهار دوره، دبیر خانه این جشنواره در کرمان بوده اما دو دوره است که دبیر خانه جشنواره به زنجان وابسته شده است .

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: جشنواره مدرسه انقلاب در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می شود که در بخش نمایشگاهی شامل سه بخش :دیروز ما ، امروز ما و فردای ما می شود و در بخش غیرنمایشگاهی شامل رشته هایی مانند : سرود ، تئاتر،داستان کوتاه و کاردو به معنای تور علمی ،فرهنگی و فراخوان ایده های ناب انقلاب است ، برگزار خواهد شد .

وی بیان کرد:در بحث نمایشگاهی در قسمت دیروز ما با دو عنوان غرفه بصورت ویژه به آن پرداخته می شود یکی کارنامه سیاه پهلوی است که شامل زیر مجموعه های فساد اقتصلادی ،فساد سیاسی و وابستگی رژیم منحوس پهلوی است .

جلالی ادامه داد:در بخش دوم دیروز ما حوزه اسوه های انقلاب مطرح است که به بررسی شخصیت امام راحل و شهدای شاخص شهرمان و بزرگان انقلاب می پردازد .

تبیین جایگاه ولایت فقیه و نقش آفرینی مقام معظم رهبری توسط دانش آموزان

وی عنوان کرد :در بخش امروز ما به چهار موضوع اصلی تحت عنوان آفتاب ولایت ،دیوار فریاد ، موج پنجم و مجاهدان سایبری پرداخته می شود که در بخش آفتاب ولایت قرار است توسط خود دانش آموزان تبیین جایگاه ولایت فقیه و نقش آفرینی مقام معظم رهبری را در حفظ ، تداوم و صدور انقلاب اسلامی را داشته باشیم .

وی اذعان کرد: در قسمت دیوار فریاد بحث دشمن شناسی و عرصه های نفوذ و مقابله با دشمن و فراغرب را داریم .

تولید و روایتگری دانش آموزان به فرمایش رهبری معظم ویژگی مثبت نمایشگاه مدرسه انقلاب است

رئیس سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان کرمان افزود:به فرمایش رهبری معظم ویژگی مثبت نمایشگاه مدرسه انقلاب این است که خود دانش آموزان تولید و خود روایتگری می کنند که کارهای کاملا دانش آموزی و با چاشنی هنر ،خلاقیت و ابتکار است .

وی بیان کرد:در بخش سوم و موج پنجم به تولید کالای ملی پرداخته می شود که تاکید ویژه رهبری می باشد و سبک زندگی ایرانی، اسلامی و نقش انقلابی دهه هشتادی های است که رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به دهه هشتادی ها اشاره کرده اند .

وی ادامه داد:آخرین موضوع در بحث" امروز ما" مجاهدان سایبری است که بدنبال تبیین فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی و راه های مقابله با این تهدیدات هستیم .

جلالی توضیح داد:"فردای ما" تحت عنوان انصارالمهدی نامگذاری شده است که در این بخش به ویژگی منتظران و سیمای حکومت اسلامی عصر ظهور و اربعین حسینی بعنوان زادگاه انصارالمهدی پرداخته شده است .

برگزاری میز پاسخگویی به شبهات انقلاب اسلامی در مدارس و پویش ملی دانش آموزی شتر در خواب بیند پنبه دانه

وی خبر داد:امسال بخش ویژه و جدیدی علاوه بر بخش های قبلی نمایشگاه اضافه شده است بنام "چهل برگ" که شامل سه موضوع می شود، میز پاسخگویی به شبهات انقلاب اسلامی در مدارس و پویش ملی دانش آموزی بر اساس سخن رهبری معظم در دیدار با بسیجیان خطاب به ترامپ ، تحت عنوان " شتر در خواب بیند پنبه دانه " برگزار خواهد شد.

در موضوع چهل برگ بحث دستاوردهای معنوی انقلاب مطرح است

وی با اشاره به اینکه در موضوع چهل برگ بحث دستاوردهای معنوی انقلاب مطرح است، اظهار کرد: برخلاف سال های گذشته که بیشتر به دستاوردهای مادی انقلاب پرداخته می شود در چهل برگ حتما دستاوردهای معنوی انقلاب مثل هویت ،استقلال و امنیت و چهل سال چالش و چهل سال پیروزی را برای نسل نوجوان تبیین خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت:با توجه به فرمایش رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) مبنی بر اینکه "خرمشهرها در پیش است "حوزه جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی بشکل مبسوط به آن پرداخته خواهد شد .

وی ادامه داد:موضوع دوم "هویت بانوی مسلمان "است که باتوجه به ایام فاطمیه ریز موضوع "ضریح بی نشان " به تبیین الگوی شخصیتی حضرت زهرا (س) می پردازد و الگوی سوم زن بر مبنای بیانات رهبری و جاهلیت مدرن در بخش بانوی مسلمان به آن پرداخته می شود .

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب از 12 تا 22 بهمن ماه در کلیه دبیرستان های دوره دوم

وی بیان کرد: این نمایشگاه از 12 بهمن ماه در کلیه دبیرستان های دوره دوم که دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی در آن فعالمی باشد برگزار خواهد شد و تا 22 بهمن نیز ادامه خواهد شد .

برگزاری نمایشگاه " تا اوج" و بازسازی وقایع انقلاب در 22 بهمن چهار راه ابن سینا کرمان

وی ضمن دعوت از کلیه دانش آموزان برای شرکت در ویژه برنامه های اجرایی اتحادیه انجمن های اسلامی ، ابراز داشت :در 22 بهمن بازسازی وقایع انقلاب و نمایشگاه " تا اوج" که به دستاوردهای معنوی انقلاب با نگاه خود نوجوان و جوان می پردازد، در چهار راه ابن سینا کرمان برگزار خواهد شد .

اجرای نمایش دیجیتال " داستان یک پرچم" قبل از آغاز راهپمایی 22 بهمن

جلای افزود: قبل از آغاز راهپمایی 22 بهمن نمایش دیجیتال " داستان یک پرچم" و سرود در چهارراه ابن سینا اجرا خواهد شد .

راه اندازی صندوق آنلاین همراه جهت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان ضمن اشاره پاسخگویی به شبهات دانش آموزان ،خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند از طریق گرفتن شماره صندوق آنلاین همراه با شماره 9199 که از طریق تابلو اعلانات انجمن اسلامی مدرسه اعلام می شود از نظر کارشناسان استفاده نمایند و شبهات خود را برطرف کنند .

انتهای پیام/


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته