افراط و تفریط در هر جامعه ای مانع پیشرفت/رشد و توسعه نیازمند عقلانیت


افراط و تفریط در هر جامعه ای مانع پیشرفت/رشد و توسعه نیازمند عقلانیت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های کشور و استان ما چندین برابر دستاوردها بوده و جا برای پیشرفت بیشتر وجود دارد، گفت رشد و‌ توسعه نیاز به عقلانیت دار‌د، ضمن اینکه افراط و تفریط می تواند مانع پیشرفت شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش بزرگ « همدلی در سایه سار چله عزت» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور اتحاد و همدلی بیشتر مسئولان سابق و فعلی استان برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد از دقایقی پیش در یاسوج آغاز شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن درود به روح شهدای این استان، گفت: خوشحالم که در جمع بزرگان، مسئولان و فرهیختگان این استان حاضر هستم و دور هم جمع شده ایم.

علی محمد احمدی اظهار داشت: من در مکان های مختلفی خدمت کردم ولی هیچ جا را همانند فرهنگ اصیل، ماندگار و اصلالت مردمان این استان ندیده ام.

وی با اشاره به اینکه این استان از سرمایه بی بدیل انسانی برخوردار است، یادآور شد: در کمتر استانی این نفوذ حاکمیتی را دیده ام، اما آیا توسعه این استان به نسبت این سرمایه بوده است؟ که متاسفانه این گونه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: منابعی که حاکمیت و دولت به این استان تزریق می کند در بین سایر استان ها در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه برای رفاه و رسیدن به تراز موفقیت نیاز به خیر اقتصادی داریم، که باید جدای از نگاه قومی، قبیله ای و جناح بازی به رشد و‌ تعالی منطقه ای و جغرافیایی این استان فکر کرد، ادامه داد: اگر موفقیتی صورت گیرد متوجه مسولین است و اگر خدای نکرده کاستی ها نمایان شود و کمبود ها افزوده شود با هم متوجه مسولین این استان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های کشور و استان ما چندین برابر دستاوردهاست و جا برای پیشرفت بیشتر وجود دارد، عنوان کرد: رشد و‌ توسعه نیاز به عقلانیت دار‌د، افراط و تفریط می تواند مانع پیشرفت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بسیاری از کشورها امروزه در وضعیت خوبی به سر می برند، زمانی در مضیقه بودند و شرایط سختی را گذرانده اند و با عقلانیت توانستند به پیشرفت برسند.

احمدی افزود: من به عنوان فرزندی ار فرزندان زاگرس، به مردم این سرزمین و این استان قول می دهم تمام تلاش خود را به کار گیرم که تسهیل گری موانع پیشرفت را بیش از پیش در دستور کار قرار دهم.

وی گفت: بیایید به پاس تلاش فرزندان پاک و‌ صدیق این استان به رهنمود های رهبر انقلاب مبنی بر وحدت گوش فرا دهیم، از خودگذشتگی داشته باشیم و‌ نگاهمان فرا جناحی باشد تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

پایان پیام/82

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین واکنش مجلسی‌ها به قتل داریوش مهرجویی و همسرش