جهانگیری به استان همدان سفر می‌کند


جهانگیری به استان همدان سفر می‌کند

تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه مهم صنعتی و تولیدی فردا (سه شنبه) به استان همدان سفر می‌کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فردا با حضور اسحاق جهانگیری چهار نیروگاه خورشیدی، دو واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه داروسازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان به بهره برداری می رسد.
معاون اول رییس جمهوری در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان واقع در شهرستان کبودرآهنگ، ضمن بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، چهار نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح می کند.
جهانگیری در ادامه برنامه های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را افتتاح و سپس از شهرک مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید می کند.
همچنین افتتاح دو واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار می شود از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان همدان است.
سیام*3061**1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس