فردا؛ تشییع پیکر حبیب اله کندوانی


فردا؛ تشییع پیکر حبیب اله کندوانی

مراسم تشییع پیکر حبیب اله کندوانی شهید تازه تفحص شده ژاندارمری پنجشنبه در ستاد مرزبانی ناجا برگزار می‌شود

فردا؛ تشییع پیکر حبیب اله کندوانیبه گزارش ایران اکونومیست، سردار "قاسم رضایی" با حضور در منزل "حبیب اله کندوانی" شهید تازه تفحص شده ژاندارمری، با خانواده وی دیدار و گفت و کرد.
وی با تبریک ایام دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: خانواده شهدا؛ ادامه دهنده راه انقلاب و آرمان‌های مقدس امام خمینی (ره) هستند.
فرمانده مرزبانی ناجا، ایثارگری خانواده شهدا را مثال زدنی دانست و با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم در خصوص شهدا، تصریح کرد: شهدا نمرده اند بلکه زنده اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.
سردار رضایی با مهم برشمردن جایگاه خانواده شهدا، آنان را مقربین درگاه الهی عنوان و بیان کرد: شهدا، سرمایه‌های گرانبهای انقلاب و نظام هستند که ادامه راه و تکریم خانواده‌های معظم آنان ضروری است چرا که خدمتگزاری و ارج نهادن به خانواده شهدا، توفیق الهی و عبادت خالصانه است.
شهید والا مقام "حبیب اله کندوانی" از شهدای ژاندارمری بود که در سال ۶۷ به شهادت رسید و پس از ۳۰ سال، پیکر مطهر این شهید بزرگوار در منطقه عمومی "زوبیداد" تفحص و به وطن بازگشت.
پیکر مطهر شهید "کندوانی" روز پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۸ در ستاد مرزبانی ناجا تشییع و پس از آن، برای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل خواهد شد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قالیباف: امروز نگران آینده کشور هستیم