هدف از ایجاد بسیج دانشجویی تشکیل حکومت بزرگ اسلامی است/ حججی‌های بسیاری تربیت و سازماندهی شده اند


هدف از ایجاد بسیج دانشجویی تشکیل حکومت بزرگ اسلامی است/ حججی‌های بسیاری تربیت و سازماندهی شده اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور مهم ترین ماموریت بسیج دانشجویی را تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی موثر در عرصه های مختلف برای حل چالش های اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز حججی های بسیاری تربیت و سازماندهی شده اند.

هدف از ایجاد بسیج دانشجویی تشکیل حکومت بزرگ اسلامی است/ حججی‌های بسیاری تربیت و سازماندهی شده اند

گیلان خبر: محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در دیدار با دانش پژوهان دوره تشکیلاتی رویش های انقلاب اسلامی که در مجموعه فرهنگی، آموزشی آبعلی تهران برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب و یادآوری قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری در همه عرصه ها به خصوص در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شکست خورده و امثال حججی ها نمونه های شاخص این پیروزی هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امروز حججی های بسیاری تربیت و سازماندهی شده اند.

وی همچنین در ادامه با توجه شرایط کنونی افزود : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ وقت نباید به وضع موجود راضی بود و همیشه باید به قله ها نگاه کرد.

نیک روش در ادامه مقوله سازماندهی را یکی از مهم ترین ارکان بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: اگر سازماندهی تقویت شود ، شتاب رشد ما مطمئنا بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه پیرامون تشکیل بسیج دانشجویی نکته مهمی را خاطرنشان کرد : بسیج دانشجویی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شده و و این موضوع علاوه بر افتخار ، یک مسئله تکلیف آور هم است.

وی همچنین در ادامه افزود: اگر در این تشکل مقدس به تکلبف عمل کنیم حتما مورد توجه خاصه خداوند خواهیم بود.

نیک روش در ادامه هدف از ایجاد بسیج دانشجویی از منظر امام راحل را تشکیل حکومت بزرگ اسلامی دانست و افزود : حکومت بزرگ اسلامی از طریق ایجاد هسته های مقاومت تشکیل می شود.

وی همچنین در ادامه 2 حیثیت نهاد علم را تمدن ساز بودن و حکومت ساز بودن دانست و گفت: حکومت بزرگ اسلامی همان ادبیات تمدن بزرگ اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور مقام معظم رهبری و یا امام حاضر را دریچه ورود به دیدگاه های امام راحل دانست و افزود: امام راحل را باید از دریچه مقام معظم رهبری باید ببینیم.

وی در ادامه افزود : تشکیل حکومت اسلامی با نهاد علم گروه خورده که امام راحل (ره) دستور به تشکیل بسیج دانشجو و طلبه می دهد.

نیک روش در پایان مهم ترین ماموریت های بسیج دانشجویی را تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی و نقش آفرینی موثر در عرصه های مختلف برای حل چالش های اساسی انقلاب اسلامی دانست و خواستار گسترده تر نمودن فعالیت بسیج دانشجویی در زمینه تحصیلات تکمیلی شد.

منبع: فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر با یک گل