کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی هدف نخست سپیدرود


کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی هدف نخست سپیدرود

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود چشم به امتیازات کامل دیدارهای خانگی خود دوخته گفت: سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نبوده و برای کسب امتیاز به مصاف سپاهان می‌رویم.

کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی هدف نخست سپیدرود

گیلان خبر: میثم تهیدست با اشاره به تساوی پرگل مقابل سایپا تهران اظهار کرد: بازی مقابل این تیم از اهمیت بالایی برایمان برخوردار بود، بازی را بهتر از رقیب آغاز کرده و به گل زودهنگام دست‌یافتیم، دو بار در این دیدار از حریف پیش افتادیم و هر بار با کام‌بک حریف، بازی به تساوی کشیده شد.

وی با بیان اینکه گل‌های سایپا مشابه یکدیگر بوده‌اند افزود: تیم میهمان به دلیل آوراژقدی بهتری که نسبت به تیممان داشت توانست از این نقطه ضعیف سپیدرود نهایت استفاده را برده و دو بار از روی ضربات ارسالی به گل دست یابد، نیمه دوم با تغییراتی که کادر فنی سپیدرود انجام داد بهتر از نیمه اول بازی را اداره کرده و برای پیروزی تمام تلاشمان را کردیم ولی طرفی از موقعیت‌هایمان نبستیم.

مدافع سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه سپیدرود چشم به امتیازات کامل دیدارهای خانگی خود دوخته تصریح کرد: در تمامی دیدارهای خانگی برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، تساوی مقابل سایپا جای عذر و بهانه برایمان باقی نگذاشته و با پیروزی در یکی از دیدارهای خارج از خانه، این تساوی را جبران می‌کنیم.

تهیدست با اذعان به شکست مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم‌پایانی جام حذفی گفت: در تعطیلات زمستانی شرایط خوبی را پشت سر گذاشته و با تمرینات خوبی که کادر فنی تدارک دیده بودند با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس رفتیم، بازی کنترل‌شده‌ای مقابل پرسپولیس انجام دادیم ولی در دقایق پایانی غافلگیر شده و نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه سرباز سپیدرود است خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر تحت سرمربیگری آقای کریمی در قلب خط دفاعی بازی کرده و در دیدار مقابل سایپا در نیمه نخست در قلب خط دفاعی و در نیمه دوم در خط هافبک به‌عنوان هافبک تدافعی از سوی کادر فنی به کار گرفته شدم، برایم بازی در هیچ‌یک از این دو پست فرقی نداشته و هر پستی که کادر فنی نیاز داشته باشد در خدمت تیم محبوبم هستم.

مدافع سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه بازی سپاهان دشوار خواهد بود گفت: تیم حریف تحت هدایت امیر قلعه‌نوعی از مدعیان قهرمانی به شمار رفته و به‌راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد ولی سپیدرود حریفی از پیش‌باخته نبوده و برای کسب امتیاز به مصاف سپاهان می‌رویم.

منبع: فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟