جشن تولد 110 سالگی بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژهٔ شیرون


جشن تولد 110 سالگی بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژهٔ شیرون

بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از شیرون اسپرت با نام 110 Ans Edition، تولد 110 سالگی خود را جشن گرفته است. این نسخهٔ ویژه بر اساس مدل اسپرت شیرون ساخته شده که حدود یک سال پیش در نمایشگاه ژنو معرفی شد. این نسخهٔ 110 سالگی اما نمونه‌ای تولید محدود است و تنها 20 دستگاه از... The post جشن تولد 110 سالگی بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژهٔ شیرون appeared...

بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از شیرون اسپرت با نام 110 Ans Edition، تولد 110 سالگی خود را جشن گرفته است. این نسخهٔ ویژه بر اساس مدل اسپرت شیرون ساخته شده که حدود یک سال پیش در نمایشگاه ژنو معرفی شد. این نسخهٔ 110 سالگی اما نمونه‌ای تولید محدود است و تنها 20 دستگاه از آن ساخته می‌شود. با توجه به اینکه بوگاتی اصالتاً برندی فرانسوی است و هم‌اکنون کارخانهٔ تولیدی آن در مولشیم فرانسه قرار دارد، در قسمت‌های مختلف این نسخهٔ ویژه، طرح پرچم فرانسه کار شده است.

جشن تولد 110 سالگی بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژهٔ شیرون

تمامی بیست دستگاه شیرون اسپرت 110 Ans Edition در بیرون به رنگ آبی فولادی مات بوده و از عناصر فیبر کربنی برخوردار هستند درحالی‌که روی آینه‌های جانبی و اسپویلر عقب آن نیز طرح پرچم فرانسه به چشم می‌خورد. شیرون اسپرت نسخهٔ 110 سالگی همچنین روی رینگ‌های آلیاژی به رنگ مشکی مات قرار گرفته که از پشت آن‌ها کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ دیده می‌شوند. این خودرو حتی از درب باک آلومینیومی ویژه‌ای هم برخوردار است که با دست جلا داده شده و روی آن نشان 110 سالگی کار شده است.

جشن تولد 110 سالگی بوگاتی با معرفی نسخهٔ ویژهٔ شیرون

همین رنگ آبی در داخل خودرو هم به چشم می‌خورد و تودوزی چرمی و تریم آلکانترا همگی به رنگ آبی هستند. علاوه بر این، در اینجا نیز تزئینات فیبر کربنی و خطوطی به رنگ پرچم فرانسه به همراه نشان 110 Ans Bugatti کار شده است. روی کنسول مرکزی این هایپرکار ویژه یک صفحهٔ فیبر کربنی با مدال‌های دست‌ساز نقره تعبیه شده که به گفتهٔ بوگاتی، سطح بالای مهارت این شرکت را نشان می‌دهد. همچنین سقف شیشه‌ای بنام Sky View که پیش‌ازاین برای شیرون معمولی ارائه شده بود، در این نسخهٔ ویژه به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. این شامل دو پانل شیشه‌ای در بالای سر راننده و سرنشین می‌شود.

در بخش فنی و پیشرانهٔ شیرون اسپرت اما تغییری صورت نگرفته و این نسخهٔ 110 سالگی همچنان از همان نیروگاه 8 لیتری W12 چهار توربو با 1500 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. به‌احتمال‌زیاد بوگاتی این شیرون اسپرت ویژه را رسماً در نمایشگاه ژنو در ماه مارس به نمایش عمومی درخواهد آورد. هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حضور آرین دیزل با محصولات جک و شکموتو با امکان تست درایو در نمایشگاه خودرو شیراز 1403