اعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری برای آمریکا + فیلم


محمدرضا پهلوی در یک مصاحبه در پاسخ مجری از نوکری تمام عیار خودش نسبت به آمریکا پرده برداشت . با اینکه دست نشانده بودن رژیم پهلوی در ایران و عدم قدرت ایرانیان حتی خود شاه در ایران بارها و بارها مطرح شده است اما عده ای هنوز در این خیال باطل اند که رژیم پهلوی... نوشته اعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری برای آمریکا + فیلم اولین بار در اولی ها. پدیدار شد.

محمدرضا پهلوی در یک مصاحبه در پاسخ مجری از نوکری تمام عیار خودش نسبت به آمریکا پرده برداشت .

با اینکه دست نشانده بودن رژیم پهلوی در ایران و عدم قدرت ایرانیان حتی خود شاه در ایران بارها و بارها مطرح شده است اما عده ای هنوز در این خیال باطل اند که رژیم پهلوی مخالف دستورات آمریکا فعالیت میکرده و دست نشانده نبوده است .

مصاحبه محمدرضا پهلوی شاید در پاسخ به این افراد کافی باشد زیرا که شاه پهلوی خود در صحبت هایش در پاسخ سوال مجری که به او میگوید سی آی ای در مورد روانشناخت شما اعلام کرده که شما باهوش و خطرناک هستید و توهم قدرت دارید و شاید روزی برخلاف منافع آمریکا دنبال اهداف خودتان بروید ، میگوید پس چطور توانستم آدم شما باشم ؟ مامور شما باشم ؟ که منافع شما را محافظت کنم ؟

صحبت های محمدرضا پهلوی خود بدون هیچ سانسوری بسیار واضح از نوچه بودن وی پرده برمیدارد و شاه ایران را فقط برای حفط منافع آمریکا اعلام میکند .

در زیر فیلم اعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری آمریکا را مشاهده میفرمایید :

جهت دانلود کلیپ اعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری آمریکا بر روی عکس زیر کلیک کنید :

اعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری برای آمریکا + فیلماعتراف محمدرضا پهلوی به نوکری برای آمریکا + فیلم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولید قطعات فولادی شتاب بیشتری گرفت