تشبیه دیدگاه‌های حسن‌عباسی به فاشیست‌ها


تشبیه دیدگاه‌های حسن‌عباسی به فاشیست‌ها

امروز امنیت جهانی با رشد و گسترش افکار فاشیستی در معرض تهدید است و برخی سخنرانی های تند علیه مسئولین نظام به این موضوع برمی گردد.

قانون- نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز امنیت جهانی با رشد و گسترش افکار فاشیستی در معرض تهدید است و برخی سخنرانی های تند علیه مسئولین نظام به این موضوع برمی گردد.
به گزارش قانون، جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:این نوع سخنرانی ها و نگاه ها با صلاح دید رهبری در تضاد است و ایشان بارها جسارت و تعدی علیه مسئولین و یا کسانی که در راهپیمایی ها سالگرد انقلاب شرکت می کنند را منع کرده اند، البته انتقاد از مسئولین و نقد عملکرد آنها در اصول قانون اساسی و آرمان های انقلاب مورد تاکید است اما اینگونه رفتار ها با نقد متفاوت است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه قرائت های متراکم و تند از عملکرد مسئولین کارآمدی نطام را نشانه رفته است و تهدید های از این دست و آلوده کردن صف های برابری و وحدت مردم قابل دفاع نیست و باید خودسری پرهیز کرد چرا که ما در سالهای پس از انقلاب هزینه فراوانی برای این خودسری ها پرداخت کرده ایم.

وی تاکید کرد: اگر دعوت از این افراد در تریبون های رسمی و صداسیما ناشی از نا آگاهی باشد باید حتما این رفتار ها جبران شود و سازمان های نظارتی و دستگاه های امنیتی و انتظامی و همچنین قوه قضائیه با حساسیت بیشتری با اینگونه رفتار ها مقابله کنند تا رشد نگاه های تند روانه و فاشیستی در دنیا دامن نظام ما را نگیرد.

جهانبخش محبی نیا در پایان گفت: این رفتارها هیچ نسبتی با ولایت، امام و انقلاب ندارد واین بزرگان بارها حرکت های افراطی و خودسرانه و خلاف ادب را نهی کرده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ناظمی‌اردکانی: دولت من از هرگونه اشرافیت‌گرایی پرهیز خواهد کرد