همایش «نقش زنان در حفظ انقلاب اسلامی» در اردبیل برگزار شد


همایش «نقش زنان در حفظ انقلاب اسلامی» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ــ به همت امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، همایشی با عنوان نقش زنان در حفظ انقلاب اسلامی با حضور مسئول جامعه بسیج زنان استان، مدیر ناحیه، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی و در کانون فرهنگی تربیتی نور اردبیل برگزار شد.

همایش «نقش زنان در حفظ انقلاب اسلامی» در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مریم حامدی، مسئول جامعه بسیج زنان استان اردبیل، روز گذشته، ۲۳ بهمن‌ماه در این همایش بیان کرد: دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در واقع منشأ حرکت و تحول در زمینه توجه به خانواده و شأنیت و کرامت زن بوده است، بانوان باید قدر این جایگاه را بدانند و در جهت ارتقای آن تلاش‌های بیشتری داشته باشند.
حامدی افزود: زنان در همه جوامع به‌خصوص جوامع اسلامی نقش اساسی را ایفا می‌کنند و حتی در هنگام اشتغال به کار‌های منزل هم مشغول نقش‌آفرینی در جامعه هستند چراکه تربیت فرزندان که آینده سازان جامعه اند را برعهده دارد. پس نقش زنان در ساخت جامعه همانند نقش مردان غیرقابل انکار است.
وی با اشاره به اینکه مشارکت جدی در عرصه‌های مختلف انقلاب با حفظ حجاب و عفت پیام زن مسلمان ایرانی برای جهانیان است، اظهار کرد: زنان ایرانی در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مشارکت جدی در صحنه‌های مختلف انقلاب و راهپیمایی ها، شجاعانه مقابل رژیم منحوس شاهنشاهی ایستادگی کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرسدس بنز G580 رونمایی شد، اولین G کلاس تمام الکتریکی + عکس