پیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلم


پیام دختر ایرانی به دشمنان ایران شیر زن های ایرانی سال هاست که در تمام عرصه ها خود را آنچنان نشان داده اند که تمام دنیا حسرت داشتن چنین شیردخترانی را در کشور خود دارد . دختران ایرانی همیشه و همه جا پشت ایران ایستاده اند و همیشه شجاعانه باعث سرافرازی ایران و ایرانی بوده... نوشته پیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلم اولین بار در...

پیام دختر ایرانی به دشمنان ایران

شیر زن های ایرانی سال هاست که در تمام عرصه ها خود را آنچنان نشان داده اند که تمام دنیا حسرت داشتن چنین شیردخترانی را در کشور خود دارد .

دختران ایرانی همیشه و همه جا پشت ایران ایستاده اند و همیشه شجاعانه باعث سرافرازی ایران و ایرانی بوده اند و هیچوقت پشت مردانشان را خالی نکردند .

از شکنجه های رژیم پهلوی تا جنگ هشت ساله دفاع مقدس تا به امروز که تروریست ها با حمایت کشورهای غربی ، کشورمان ایران را مورد حملات بیرحمانه خود قرار میدهند نه تنها دختران ایرانی و زنان ایرانی پشت ایران و مردانشان را خالی نکردند بلکه مانند شیر چنان غرش میدهند که پشت دشمنان ایران را سست میکنند .

حمله تروریستی در خاش استان سیستان و بلوچستان یکی از ظلم هایی بود که عده ای غربی با حمایت از آن به خیال باطلشان با آن قصد نابودی ایران و ایرانی را دارند .

پیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلمپیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلم

دختر ایرانی

پس پیشنهاد ما به تروریست ها و دشمنان ایران این است که این فیلم دختر ایرانی را فقط یک بار ببینند زیرا بعد از آن از ترس چنین شیرزنانی در وطنم ایران خواب خوش از سرشان خواهد پرید .

فیلم پیام دختر ایرانی به دشمنان ایران را در زیر مشاهده میفرمایید .

جهت دانلود کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید .

پیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلمپیام دختر ایرانی به تروریست ها و دشمنان ایران + فیلم



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گزارش صداوسیما از حمله افراد مسلح ناشناس به کلانتری در زاهدان