امیر علی‌اکبری چهارشنبه به روسیه می‌رود / شکار آمریکا در خاک روسیه


ایرانی ها می توانند آخرین روزهای سال 97 را با دیدن مبارزه امیر علی اکبری مقابل حریف آمریکایی سپری کنند. مسابقه ای دیدنی و جذاب که می تواند تا مدتها نقل محافل باشد.

امیر علی اکبری در ادامه مبارزه‌های خود روز چهارشنبه راهی روسیه می‌شود و در سن پترزبورگ با حریف آمریکایی خود رودرو می‌شود.

امیر علی اکبری که این بار در لیگ تحت نظر روسیه ACB مسابقه می‌دهد در یکی از مهمترین مسابقات خود که آخرین آن در سال 97 است، باید به مصاف شلتون گراواس از آمریکا برود. مسابقه‌ای سخت و دشوار که شاید مهمترین قسمت آن نبود شناحت کافی از این حریف قدرتمند باشد.

این مسابقه در شهر زیبا و توریستی سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود. امیر علی اکبری چهارشنبه همین هفته راهی روسیه می‌شود و روز شنبه نیز مسابقه خود را انجام می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که از این مبارز آمریکایی منتشر شده او 31 ساله است که در 12 مسابقه اخیر که در این رقابت‌ها 9 برد و 3 شکست به نامش ثبت شده است. البته او 7 مسابقه آخر خود را با برتری پشت سر گذاشته است.

امیر علی اکبری آخرین باری که شکست خورد در مسابقه فینال لیگ رایزین بود که البته چند روز پیش اعلام شد حریفش در آن مسابقه به دلیل سکته مغزی مجبور شده که با دنیای حرفه‌ای خداحافظی کند.

5


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی