96 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج


96 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج

با تلاش ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ، سارقان داخل خودرو که در 3 منطقه شهر کرج اقدام به 96 فقره سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع پرونده شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در مناطقی از عظیمیه ، رجایی شهر و باغستان پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت های مجرمان سابقه دار 2 نفر را که سابقه سرقت لوازم داخلی خودرو داشتند شناسایی و پس از چندین روز مراقبت و تحت نظر قرار دادن نامبردگان ، مخفیگاه آن ها را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .

این مقام انتظامی گفت : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به 96 فقره سرقت داخل خودرو در مناطق عظیمیه ، رجایی شهر و باغستان اعتراف کردند .

به گفته سرهنگ نادربیگی ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و تحقیقات برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد .

46

کد خبر 1240823

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان بی بضاعت ارستان در سومین روز دهه فجر برگزار شد