تست داینوی هنسی کامارو ZL1


تست داینوی هنسی کامارو ZL1

هنسی بار دیگر با شورولت کامارو ZL1 خود بازگشته و این بار می‌خواهد تست داینوی این خودروی عضلانی را با استفاده از سوخت بنزین اکتان 93 انجام دهد. قدرت پیشرانه کمتر از تست قبلی بوده اما گشتاور آن بیشتر شده است. این خودرو در تست داینو قدرت 902.1 اسب بخاری و گشتاور 1078.1 نیوتون متری... The post تست داینوی هنسی کامارو ZL1 appeared first on مجله پدال.

هنسی بار دیگر با شورولت کامارو ZL1 خود بازگشته و این بار می‌خواهد تست داینوی این خودروی عضلانی را با استفاده از سوخت بنزین اکتان 93 انجام دهد. قدرت پیشرانه کمتر از تست قبلی بوده اما گشتاور آن بیشتر شده است.

تست داینوی هنسی کامارو ZL1
این خودرو در تست داینو قدرت 902.1 اسب بخاری و گشتاور 1078.1 نیوتون متری در چرخ‌ها را نشان می‌دهد. در مقام مقایسه باید گفت کامارو ZL1 هنسی در تست قبلی که سال 2017 انجام شده بود خروجی 959.32 اسبی و گشتاور 1025.4 نیوتون متری داشت.

تست داینوی هنسی کامارو ZL1
هنسی ادعا می‌کند این پیشرانه قدرت 1000 اسب بخاری و گشتاور 1197 نیوتون متری دارد. با توجه به اعداد به دست آمده در تست داینوی اخیر، قوای محرکه‌ی این خودرو در زمان سفر از نیروگاه آهنین به جاده 9.79 درصد قدرت و 9.97 درصد گشتاور خود را از دست می‌دهد.

نتیجه‌ی این تغییرات تولد هیولایی است که با نسخه‌ی استاندارد کارخانه‌ای فرسنگ‌ها فاصله دارد. با بالا رفتن دور پیشرانه شاهد غرش کامارو ZL1 هنسی در جاده هستیم.

تست داینوی هنسی کامارو ZL1
به منظور هرچه خاص‌تر و ترسناک‌تر شدن کامارو ZL1، هنسی کل پیشرانه را اورهال کرده است. این نیروگاه 8 سیلندر 6.2 لیتری دارای میل‌لنگ‌های جدید، میل‌سوپاپ‌های بهبود یافته، سوپاپ‌های متفاوت و سر سیلندر بهتر می‌باشد. یک سوپرشارژر کاراتر و اینترکولر بهتر نیز به افزایش خروجی پیشرانه کمک می‌کنند. سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ به همراه مبدل‌های کاتالیتیک جدید نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

تست داینوی هنسی کامارو ZL1
هنسی در ویدئوی منتشر شده برخی از ویژگی‌های کامارو ZL1 تیون شده همچون حداکثر سرعت 349 کیلومتر در ساعتش را نشان داده است. این تیونر همچنین ادعا می‌کند کاماروی مورد بحث زیر 3 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و مسافت 400 متر را زیر 10 ثانیه طی می‌کند.

[دانلود ویدئو]


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آرتورا، نام رسمی سوپراسپرت هیبریدی جدید مک‌لارن