بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش


یوسف تیموری واقف متولد 6 دیماه 1358 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پدرش فریدون تیموری بازیگر سینما و گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران قبل از انقلاب بوده است. در ادامه با بیوگرافی یوسف تیموری بیشتر آشنا خواهید شد.. بیوگرافی یوسف تیموری یوسف تیموری بازیگر 38 ساله ایرانی می باشد که فعالیت خود در این زمینه را از سال 1376 شروع کرد و در...

یوسف تیموری واقف متولد ۶ دیماه ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پدرش فریدون تیموری بازیگر سینما و گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران قبل از انقلاب بوده است. در ادامه با بیوگرافی یوسف تیموری بیشتر آشنا خواهید شد..

بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر ۳۸ ساله ایرانی می باشد که فعالیت خود در این زمینه را از سال ۱۳۷۶ شروع کرد و در کنار آن به ورزش و نواختن گیتار نیز پرداخته است. بازی تیموری در مجموعه مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران تاثیر زیادی در شهرت وی داشت. وی در این مجموعه که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده بود، با بازیگرانی مثل زیبا بروفه، جواد رضویان، مجید صالحی، حمید لولایی و رضا عطاران همبازی بود.

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش

عکس جدید یوسف تیموری

وی تاکنون در فیلم ها و سریال های طنز بسیاری بازی کرده است و در کنار آن در چند فیلم و مجموعه تلویزیونی نیز عهده دار نقش جدی بوده است که از آن میان می توان به سریال «بچه های نسبتا بد» در تلویزیون و همچنین فیلم سینمایی «بوتیک» در سینما اشاره کرد.

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشنقش آفرینی یوسف تیموری و سحر قریشی در یک فیلم

یوسف تیموری از جمله بازیگران متاهل سینما و تلویزیون می باشد. او با یک دختر تایلندی ازدواج کرده و ثمره ازدواج آنها نیز پسری به نام آرمین می باشد. او در رابطه با ازدواجش با یک دختر غیر ایرانی در گفت و گویی که با یک مجله انجام داده است، اینگونه پاسخ داده است : ” برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردن هستم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.”

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری در کنار خانواده اش

حال بعد از آشنایی با بیوگرافی یوسف تیموری می توانید در این بخش عکس های جذاب و متنوع این بازیگر در ژست های مختلف، همچنین عکس های وی در کنار خانواده اش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس یوسف تیموری بازیگر تلویزیون و سینما

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس زیبای یوسف تیموری و پسرش آرمین

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری و لیلا برخورداری

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس یوسف تیموری در یک مراسم بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری و سپند امیر سلیمانی بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس اینستاگرامی یوسف تیموری و پسرش

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس جالب یوسف تیموری و رضا عطاران

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری در کنار همسر تایلندی و پسرش

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس و بیوگرافی یوسف تیموری

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری و مجید صالحی بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشحضور یوسف تیموری در یک برنامه تلویزیونی

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس دیدنی یوسف تیموری و پسرش

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشسلفی یوسف تیموری و خانواده اش

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس متفاوت و جدید یوسف تیموری

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکسی از یوسف تیموری بازیگر طنز ایرانی

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری و علی صادقی

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشعکس یوسف تیموری و همسر تایلندی اش

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اشیوسف تیموری و خانواده اش در کنار نفیسه روشن

فیلم ها و سریال هایی که یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرده است. فیلم های سینمایی

پا تو کفش من نکن (۱۳۹۵)، پرستوهای عاشق (۱۳۸۸)، چشمک (۱۳۸۷)، در شب عروسی (۱۳۸۷)، موش (۱۳۸۷)، مجنون لیلی (۱۳۸۶)، خواستگار محترم (۱۳۸۵)، دختر میلیونر (۱۳۸۵)، بوتیک (۱۳۸۲)، معادله (۱۳۸۲)، دختر شیرینی فروش (۱۳۸۰)

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش

مجموعه های تلویزیونی

پنچری (۱۳۹۶)، حالت خاص (۱۳۹۴)، آمین (۱۳۹۴)، بچه های نسبتا بد (۱۳۹۳)، خروس (۱۳۹۲)، سایه سلطان (۱۳۹۱)، تجربه های آقای خوشبخت (۱۳۹۱)، سایه سلطان (۱۳۹۰)، دست بالای دست (۱۳۹۰)، راه در رو (۱۳۸۹)، باغ شیشه ای (۱۳۸۸)، ماه عسل (۱۳۸۷)، غیر محرمانه (۱۳۸۷)، خط شکن (۱۳۸۷)، تله فیلم بختک (۱۳۸۶)، یک وجب خاک (۱۳۸۶)، قرارگاه مسکونی (۱۳۸۶)، زندگی به شرط خنده (۱۳۸۵)، کوچه اقاقیا (۱۳۸۳)، زیر آسمان شهر (۱۳۸۰)، آشتی کنان (۱۳۸۲)، قطار ابدی (۱۳۸۷)، این چند نفر (۱۳۷۸)، مجید دلبندم (۱۳۷۷)، سیب خنده (۱۳۷۶)، سرزمین سبز (۱۳۷۶)

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش

فیلم های ویدیویی، تلویزیونی

عروس بندر (۱۳۹۷)، بندر عباس (۱۳۹۴)، بلوف ۲۰۱۴ (۱۳۹۳)، بچه های عوضی (۱۳۹۳)، ماشین عروس (۱۳۹۱)، کبری ۱۲ (۱۳۹۰)، سیا زنگی (۱۳۸۹)، مواظب خودت باش عزیزم (۱۳۸۹)، عاشقی با اعمال شاقه (۱۳۸۹)، ارث شیرین (۱۳۸۹)، کات کلانتری (۱۳۸۹)، وفا ۲۰۱۲ (۱۳۸۹)، گوهر (۱۳۸۹)، با من شوخی نکن (۱۳۸۹)، یک بام و دو هوا (۱۳۸۹)، دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)، هشت (۱۳۸۸)، کادوی در به در (۱۳۸۸)، به روح پدرم (۱۳۸۸)، کبری ۱۱ (۱۳۸۸)، قاتلین پیرمرد (۱۳۸۸)

بیوگرافی یوسف تیموری و عکس های دونفره با همسر تایلندی اش

امیدواریم مطالعه بیوگرافی یوسف تیموری برای شما خوانندگان این بخش جذاب بوده باشد. شما همواره می توانید با مراجعه به بخش عکس بازیگران با زندگینامه و عکس های افراد مشهور و بازیگران ایرانی و خارجی آشنا شوید.

منبع : آرگا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟