فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی


فراری دو فراخوان ایمنی را اعلام کرده است. تاریخ هر دو فراخوان به چهاردهم...
فراری دو فراخوان ایمنی را اعلام کرده است. تاریخ هر دو فراخوان به چهاردهم فوریه 2019 مربوط می‌باشد و در کل تعداد 2732 دستگاه از ساخته‌های این خودروساز ایتالیایی را تحت تأثیر قرار داده است. اولین فراخوان مدل‌های سال 2017 تا 2019 از خودروی GTC4Lusso و مدل‌های سال 2018 و 2019 خودروی GTC4Lusso T را... The post فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی...

فراری دو فراخوان ایمنی را اعلام کرده است. تاریخ هر دو فراخوان به چهاردهم فوریه 2019 مربوط می‌باشد و در کل تعداد 2732 دستگاه از ساخته‌های این خودروساز ایتالیایی را تحت تأثیر قرار داده است.

فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی
اولین فراخوان مدل‌های سال 2017 تا 2019 از خودروی GTC4Lusso و مدل‌های سال 2018 و 2019 خودروی GTC4Lusso T را شامل می‌شود. بنا به گفته‌ی NHTSA، فراری این خودروها را به خاطر درب‌های معیوب فراخوان می‌کند. گفته شده تنش ایجاد شده در مکانیسم قفل درب شاید منجر به عدم باز شدن درب خودرو از داخل کابین شود.

فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی
در کل تعداد 582 دستگاه از این سوپرکارها در آمریکای شمالی فراخوان می‌شوند. فراری فرایند فراخوان خودروهای یاد شده را از چهاردهم آوریل سال جاری آغاز می‌کند.

فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی
دومین فراخوان اما تعداد بیشتری از محصولات این شرکت را دربرمی گیرد. بنا به گزارش NHTSA، جداکننده‌ی بخار سوخت برخی از مدل‌های فراری لافراری آپرتا 2017، فراری 488 GTB مدل‌های 2018 و 2018، 488 اسپایدر، 812 سوپرفست و 488 پیستا می‌تواند بشکند و به همین خاطر نشتی سوخت رخ دهد. این نقص ایمنی ریسک آتش‌سوزی خودروهای یاد شده را افزایش می‌دهد.

فراخوان فراری به خاطر ریسک آتش‌سوزی
در توصیف دقیق این مشکل آمده است:

خودروهای یاد شده به جداکننده‌ی بخار سوختی مجهز هستند که به خاطر نقص فرایند تولید می‌تواند باعث تبخیر سوخت و مشتعل شدن خودرو گردد.

فراری فرایند شروع این فراخوان را نیز همزمان با فراخوان قبلی کلید خواهد زد.

این شرکت گفته در هر دو فراخوان اقدام به آگاه‌سازی مالکان خواهد نمود و نمایندگی‌ها نیز وظیفه‌ی تعویض قطعات مربوطه بدون دریافت هزینه‌ای را بر عهده دارند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته