نصب بیش از 256 علائم اخباری و هشدار در نقاط پر خطر و حادثه خیز جاده های جنوب کرمان


    نصب بیش از 256 علائم اخباری و هشدار در نقاط پر خطر و حادثه خیز جاده های جنوب کرمان

مسعود جمیلی، گفت: طی چند روز گذشته، بیش از 256 بنر علائم اخباری و هشدار در نقاط پر خطر و حادثه خیز جاده های جنوب کرمان در قالب طرح راهداری نوروزی نصب شده است


«مسعود جمیلی» مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به آغاز سفر های نوروزی و نیاز به افزایش ایمنی در جاده ها گفت: به منظور دید مناسب از جاده برای رانندگان در محورهای جنوب کرمان، قبل از آغاز تعطیلات بیش از ۳۲ هزار کیلومتر خط کشی جاده ها انجام شد.

مسعود جمیلی، با بیان این مطلب که ۲۷ هزار علائم اخباری و انتظامی در حاشیه محورها و نقاط حادثه خیز نصب شده است، اضافه کرد: تا در تمامی شرایط به ویژه شب هنگام و شرایط نامناسب آب و هوایی راهنمایی مناسبی به رانندگان به منظور رانندگی ایمن ارائه شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، به آشکار سازی ۲۳ دماغه در محورهای ارتباطی، اشاره کرد و ابراز داشت: تمامی تمهیدات لازم برای ایجاد بستر مناسب حمل و نقل ایمن جاده ای در محورهای جنوب کرمان اندیشیده شده است.

وی، با بیان این مطلب که در راستای ایجاد حساسیت بیشتر رانندگان نسبت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به نقاط خطر ساز، بنر نصب شده است، اظهار کرد: بیش از ۲۵۶ بنر در قالب ۱۵ مورد هشدار با توجه به نقاط جانمایی شده برای نصب هشدار مورد نیاز توسط راهداران شهرستان های جنوبی کرمان در محورها نصب شده است.
جمیلی، ضمن درخواست از رانندگان، گفت: رانندگان عزیز به بنرهای نصب شده زرد رنگ با علائم هشدار دهنده در حاشیه محورها توجه کنند، این بنرها صرفا به منظور توجه به آمار و اطلاعات راهداران نصب شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اضافه کرد: زیرا این نقاط، محل هایی هستند که عدم توجه به هشدارها حادثه ساز است و ضروری است رانندگان به محض مشاهده این بنرها هشدار را جدی بگیرید.


وی، ضمن هشدار به رانندگان، بیان داشت: اداره کل راهداری و نقل جاده ای جنوب کرمان از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش تصادفات در نوروز امسال استفاده کرده است که می طلبد رانندگان نیز با رعایت قانون و پرهیز از عجله رانندگی کنند تا در این تعطیلات با رانندگی پر خطر برای خود و دیگران خاطره نسازند.
جمیلی، اظهار کرد: مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ضمن درخواست از رانندگان ابراز داشت: از کلیه مردم، رانندگان و مسافران نوروزی تقاضا دارم به هشدارها و اطلاعیه های صادره از مرکز مدیریت راههای جنوب اکرمان توجه کنند و شماره 141 را برای اطلاع از وضعیت راه ها به خاطر داشته باشند.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!