فرمانده کل ارتش فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سال 1398 را تبریک گفت.

فرمانده کل ارتش فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب والابصار / یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده معظم شهدا تهنیت عرض می‌کنم.

در این موسم بهاران و در حال که جای خالی شهیدان بزرگوار را همچون همیشه احساس می‌کنیم، در کنار سفره هفت سین به ساحت مقدسشان که صلابت و غرور توفیقات به دست آمده و ایستادن نظام مقدس اسلامی بر قله‌های افتخار به برکت خون پاک آن عزیزان است، درود می‌فرستیم.

اینجانب با تاکید بر تلاش جهادی ارتش در تحقق فرمایش رهبر عزیز انقلاب اسلامی مبنی بر "رونق تولید" اعلام می‌کنم در سال ۹۸ و سال‌های آتی باهمت جوانان و متخصصان و مبتکران ارتش و در سایه همدلی با وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و مراکز دانش بنیان، انشاالله پله‌های توسعه تولید ملی و "رونق تولید" را در خودکفایی در حوزه‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی و رفع نیاز‌های دفاع از کشور اسلامی سربلندمان را چشمگیر‌تر از گذشته، خواهیم پیمود.

به ملت شریف کشورمان نیز اطمینان خاطر می‌دهم، به یاری خداوند متعال امنیت سرزمین پهناور ایران اسلامی که حاصل تلاش شبانه‌روزی فرزندان ملت و تمامی همرزمان عزیزم در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است در سال جدید نیز همچون سال‌های گذشته پایدار و برقرار بماند.

امیدوارم سال جدید برای دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه همراه با اقتدار، عزت وسربلندی در دفاع از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه عربستان با علی باقری