دانلود فیلم سوختن Burning 2018


دانلود فیلم Burning 2018 با دوبله فارسی دانلود فیلم سوختن 2018 با لینک مستقیم کیفیت BluRay 1080p , 720p , 480p + زیرنویس و دوبله فارسی قرار گرفت دانلود فیلم خارجی Burning 2018 با دوبله فارسی و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود نام فیلم : سوختن – Burning 2018 | ژانر ( موضوع ) : درام ، معمایی زبان : کره ای | محصول : کره جنوبی | سال انتشار :...

7.6/10 دانلود فیلم سوختن Burning 2018
فیلم خارجی
دسته بندی : فیلم خارجی,فیلم دوبله فارسی
0 دیدگاه تاریخ انتشار :

دانلود فیلم Burning 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سوختن 2018 با لینک مستقیم

کیفیت BluRay 1080p , 720p , 480p + زیرنویس و دوبله فارسی قرار گرفت

دانلود فیلم سوختن Burning 2018

دانلود فیلم خارجی Burning 2018 با دوبله فارسی و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود

نام فیلم : سوختن – Burning 2018 | ژانر ( موضوع ) : درام ، معمایی

زبان : کره ای | محصول : کره جنوبی | سال انتشار : 2018

.:: دارای امتیاز 7.6/10 از 17,520 رای در IMDb ::.

.

کارگردان : Chang-dong Lee | بازیگران : Ah-in Yoo, Steven Yeun, Jong-seo Jun

خلاصه داستان : فیلم سوختن 2018 ، جانگسو، مامور تحویل کالا با هائمی دختری که زمانی در محله او زندگی می‌کرد، روبرو می‌شود. هائمی از جانگسو می‌خواهد وقتی او به آفریقا سفر می‌کند مراقب گربه‌اش باشد. هائمی از سفر برمی‌گردد و یک مرد جوان اسرارآمیز به نام بن، را که در سفر با او آشنا شده است، به جانگسو معرفی می‌کند. یک روز بن با جانگسو درباره نامعمول‌ترین سرگرمی خود صحبت می‌کند.

.

دانلود فیلم های پیشنهادی :

دانلود فیلم Can You Ever Forgive Me 2018

.

سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : R – تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی شود. تهیه کنندگان : Lee Joon-dong, Lee Chang-dong نویسندگان : Jungmi Oh مدت زمان : 148 دقیقه

.

دانلود فیلم سوختن Burning 2018

.

معرفی فیلم Burning 2018

سوختن فیلمی با ژانری دارام و معمایی هست و آخرین ساخته‌ی لی چانگ دونگ، شاعر سینمای کره‌ی جنوبی است که پس از هشت سال وقفه، دست به ساخت یک شاهکار اقتباسی زده است. فیلم محصول سال 2018 و ستارگانی چون یو آه این، استیون ین و جئون جونگ سو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم بر اساس داستان سوزاندن انبارنوشته هاروکی موراکامی است. همچنین این فیلم برای رقابت در کسب نخل طلا هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

داستان فیلم در مورد پسری جوان است که درسش تمام شده ، کار ندارد و می‌خواهد نویسنده شود و دختری که در گذشته همسایه پسر بوده و همین ارتباط آنها در گذشته آغازگر ارتباط آنها در زمان حال است. باید توجه کرد پسر و دختر هیچکدام وضع مالی خوبی ندارند. دختر در خانه‌ای کوچک و محقر زندگی می‌کند و پسر هم در خانه پدری خود در روستایی در مرز دو کره زندگی می‌کند. پسر هر زمان به خانه دختر می‌رود از پنجره بیرون را می‌نگرد. اینکه پسر مرتب بیرون را می‌نگرد به جنبه نویسندگی او برمی‌گردد. او می‌خواهد بنویسد و باید همه چیز و همه جا را خوب بنگرد. اما نکته دیگری هم در این نگریستن است. او وقتی از پنجره اتاق دختر به بیرون می‌نگرد دو سازه بلند را می‌بیند که بر بلندی واقع شده‌اند و شاید کارگردان با این موضوع قصد داشته ما را برای اتفاقات بعدی فیلم آماده سازد. دختر به مسافرت می‌رود و زمانی که برمی‌گردد دوست پسری پولدار همراهش است که این پسر پولدار زندگی دختر را نابود می‌کند. اما چون این پسر پولدار است و دختر هم آهی در بساط ندارد دختر مجبور است با او ارتباط داشته باشد. این موضوع مثلث عشقی ای را بوجود می‌آورد. پسری فقیر و پسری پولدار و یک دختر. شاید صحنه‌هایی که پسر در اتاق دختر به سازه‌های بلند می‌نگرد بیان کننده تقابل او با دنیای پرزرق و برق پسر پولدار باشد که در طبقه بالای جامعه زندگی می‌کند.

.

Burning 2018 ,Lee Jong-su performs odd jobs in Paju. One day he runs into Shin Hae-mi, a childhood neighbor and classmate whom he does not remember at first. She tells him she had plastic surgery and is now attractive. Later, she tells him about her upcoming trip to Africa, and asks him to feed her cat while she is away. Before Hae-mi’s departure, Jong-su’s father, a bovine farmer, got tangled in disagreeable legal affairs, and Jong-su had to return to the farm. Jong-su passes by Hae-mi’s apartment, where he receives instructions about feeding the cat. Later, they have sex in Hae-mi’s apartment.

.

امتیاز 4.75 ( 4 رای )
دانلود فیلم سوختن Burning 2018
نمایش تریلر
دانـلـود
مطالب مرتبط
برچسب ها : 2018

بخش نظرات ( ارسال نظر )

دانلود فیلم سوختن Burning 2018
دانلود فیلم سوختن Burning 2018
مشترک شدن
اطلاع از
دیدگاه های جدید ترپاسخ برای دیدگاه من

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم ترسناک اسکینامارینک Skinamarink 2022 با زیرنویس فارسی