27 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی خمین پرداخت شد


27 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی خمین پرداخت شد

خمین - ایرنا - مسئول صندوق کارآفرینی امید خمین گفت: 27میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان پارسال توسط این صندوق پرداخت شده است.

«ابوالفضل نوروزی » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در قالب 16طرح اشتغال روستایی پرداخت شده که 51 شغل مستقیم ایجاد کرده است.
وی اظهارداشت: 24 میلیارد و 900 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و بقیه از منابع داخلی بانک پرداخت شده است.
مسئول صندوق کارآفرینی امید خمین گفت: این تسهیلات در زمینه صنایع دستی، کشاورزی، بوم گردی، خیاطی و صنعت پرداخت شده است.
نوروزی ادامه داد: طرح بزرگ معدن سیلیس نیز برای دریا فت تسهیلات در خمین مصوب شده و مراحل پایانی را می گذراند که در صورت تحقق آن ها مجموع پرداختی های این صندوق در حوزه اشتغال روستایی به 45میلیارد ریال افزایش می یابد.
نوروزی افزود: با بهره برداری از این طرح 10 فرصت شغل پایدار فراهم می شود.
مسئول صندوق کارآفرینی امید خمین بیان کرد: پرونده 20 طرح در زمینه کشاورزی به دلیل تکمیل شدن سهمیه تسهیلات این حوزه و ممنوعیت پرداخت راکد مانده است.
نوروزی تصریح کرد: میزان پرداختی امسال در زمینه تسهیلات اشتغال روستایی توسط این صندوق در خمین در مقایسه با مدت مشابه قبل قابل توجه است و با وجود اینکه منابع مالی امسال دیرتر ابلاغ شد اما در میزان پرداختی، صندوق کارآفرینی بعد از بانک کشاورزی در جایگاه دوم قرار دارد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت دارای بالاترین نرخ بیکاری در استان مرکزی است.
7277/6013/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ژاپنی ها بیشتر در چه مشاغلی استخدام می شوند؟