از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع


از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع

چشم ها همیشه همه چیز رو به خوبی توضیح میدن، مثلا اینکه شب گذشته تا دیر وقت بیدار بودید یا اینکه غذای پر نمک خوردید! پف زیر چشم ها، مشکل خیلی هاست که برای خانوما، امکان پوشوندن و کاور کردنش رایش وجود داره و میشه کنیک ها و ترفندهای آرایشی، تا حد زیادی این مشکل رو مخفی کرد یا لااقل از شدت پف کردگی چشم ها کم کرد تا ظاهر بهتری داشت. اما قبل از اینکه...

چشم ها همیشه همه چیز رو به خوبی توضیح میدن، مثلا اینکه شب گذشته تا دیر وقت بیدار بودید یا اینکه غذای پر نمک خوردید! پف زیر چشم ها، مشکل خیلی هاست که برای خانوما، امکان پوشوندن و کاور کردنش رایش وجود داره و میشه کنیک ها و ترفندهای آرایشی، تا حد زیادی این مشکل رو مخفی کرد یا لااقل از شدت پف کردگی چشم ها کم کرد تا ظاهر بهتری داشت.

اما قبل از اینکه به سراغ آموزش فنون از بین بردن پف زیر چشم رایش بریم، چند تا توصیه برای درمان و کاهش پف چشم ها به روش طبیعی رو بهتون میگیم که خوبه یاد بگیرید و رعایت کنید:

پرهیز از عواملی که باعث ایجاد پف در زیر چشم ها میشن مثل:

استرس

کمبود خواب و کمبود بعضی از مواد غذایی

استفاده از نمک زیاد و رژیم غذایی پر نمک

نوشیدن مشروبات الکلی

گریه کردن

مالیدن چشم و…

از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع

درمان سریع برای کاهش پف زیر چشم ها

استفاده از کمپرس سرد روی چشم ها و اطراف اون

نوشیدن چند لیوان آب

استفاده از بالش بلند هنگام خواب

استفاده از کرم های دور چشم قابض

استفاده از برش های سرد خیار یا سیب زمینی یا قرار دادن چای کیسه ای خنک روی چشم ها

روش سریع مخفی کردن و پوشاندن پف زیر چشم ها رایش

این آموزش، یه روش دو مرحله ای هستش که کمک می کنه پف زیر چشم ها تا حد زیادی کاهش پیدا کنه و بعد از اون، مقداری که باقی می مونه رایش پوشونده بشه. بنابراین می تونید وجه به شدت پف چشم ها، از یکی از مراحل یا ترکیب هر دو، در ابتدای صبح یا هر موقع که احساس کردید نیاز دارید از شر پف چشم هاتون خلاص بشید، استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز:

کمی یخ

کانسیلر آرایشی

مرحله اول:

دلیل اصلی پف زیر چشم ها، تجمع مایعات در بافت این نواحی هستش که تا زمانی که این مایعات در محل حضور دارن، چشم ها هم پف کرده هستن، بنابراین باید کاری کنید که این مایعات از این نواحی دور بشن و یخ بهترین وسیله برای این کار هستش.

یخ باعث ایجاد انقباض در رگ ها میشه و در نتیجه این انقباض (کوچک و کم حجم شدن سایز) باعث پراکنده شدن و خارج شدن مایعات تجمع یافته میشه. یعنی سایز و قطر رگ ها کوچک میشه و مایعات اضافی از محل دفع میشن.

برای کاهش پف زیر چشم ها، می تونید چند تکه یخ رو در یک کیسه فریزر قرار بدید و اونو روی چشم ها بزارید تا نک کردن پوست چشم ها، پف زیر چشم رو کاهش بده. اگه فکر می کنید که اینطوری خیلی سرد میشه و نمی تونید سرمای یخ رو تحمل کنید، کیسه رو بین یه پارچه نازک قرار بدید و بعد روی چشم ها بزارید. این کار رو چند بار تکرار کنید تا زمانی که احساس کردید پف چشم ها کاملا کاهش پیدا کرده و بعد از ۱۰ دقیقه، زیر چشم ها رو ما سرانگشتان به آرومی ماساژ بدید تا به دفع مایعات از این ناحیه کمک کنه.

از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع

مرحله دوم:

حالا می رسیم به قسمت پوشوندن و کاور کردن زیر چشم ها. کانسیلر بهترین لوازم آرایشی برای مخفی کردن مشکلات پوستی و ظاهری صورت هستش که تاثیر زیادی هم داره و اگه تا به حال کانسیلر نداشتید و ازش استفاده نکردید، توصیه می کنیم حتما امتحانش کنید.

کانسیلر انواع مختلفی داره و هر کدوم برای هدف خاصی به کار میرن، اما اگه مشکل پف چشم ها و سیاهی و تغییر رنگ پوست اطراف اون در شما حاد هستش، پیشنهادمون اینه که یه کانسیلر مخصوص زیر چشم تهیه کنید.

محصول پیشنهادی:

IT Cosmetics Bye Bye Undereye Concealer

از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع

مقداری از کانسیلر رو به صورت یه مثلث کوچک زیر چشم ها بزنید و نگشت حلقه یا براش کوچک مخصوص کانسیلر، اونو به طور کامل روی پوست محو کنید (بهتره در ابتدا ربه های کوچک، کانسیلر رو در تمام ناحیه پخش کنید تا کامل به خورد پوست بره). کانسیلر وشن کردن ناحیه زیر چشم ها، باعث کاور کردن پف و تغییر رنگ و کبودی اون میشه.

نکته:

قبل از کانسیلر، کمی سرم چشم به پوست زیر چشم ها بزنید تا باعث هیدراته شدن چشم ها بشه.

مطالب مرتبط:

پف زیر چشم – درمان و روش های موثر در پیشگیری

نکات کانسیلر و کرم پودر زدن درست برای مبتدی ها

چگونه بهترین رنگ کانسیلر را انتخاب کنیم؟

ممنون از اینکه باهمراه هستید.

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

از بین بردن پف زیر چشم با آرایش + آموزش روش سریع



یادگیری سریع و موثر با 10 تکنیک فوق العاده !