مربی تیم فوتبال:جوانگرایی تیم های لیگ، آینده تیم ملی را تضمین می کند


مربی تیم فوتبال:جوانگرایی تیم های لیگ، آینده تیم ملی را تضمین می کند

سمنان- ایرنا- مربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: جوان گرایی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تضمین کننده آینده تیم ملی این رشته است.

علی نادری عصر یکشنبه در پایان دیدار تیم های پارس جنوبی و شهرداری سمنان در لیگ برتر فوتبال ساحلی، در گفت و گو با ایرنا افزود: فلسفه داشتن تیم ملی قوی تر برای درخشش در عرصه های بین المللی جوان گرایی است.
وی با اشاره به پوست اندازی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، بیان کرد: این مساله در تیم ها و لیگ برتر نقطه عطفی در فوتبال ساحلی کشور است.
نادری تصریح کرد: توجه به بازیکنان جوان سبب رشد و شکوفایی استعدادهای فوتبال ساحلی و دستیابی این بازیکنان به جایگاه واقعی در تیم ملی می شود.
مربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با بیان اینکه در چینش و انتخاب بازیکنان این تیم جوان گرایی لحاظ شده، خاطرنشان کرد: تیم پارس جنوبی در لیگ گذشته هشت ملی پوش داشت و اکنون سه ملی پوش دارد و بازیکنان این تیم بومی و جوان هستند.
وی تاکید کرد: ایجاد توازن در تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور سطح کیفی رقابت ها را افزایش داد.

** شرایط برای افزایش تیم ها در لیگ فراهم نیست
نادری با اشاره به حضور 12 تیم در لیگ این فصل فوتبال ساحلی کشور، تاکید کرد: تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر کم است، اما باید شرایط برای افزایش تیم های فوتبال ساحلی در این رقابت ها فراهم شود.
وی تاکید کرد: زمین استاندارد مهم ترین و اولین مقوله برای افزایش تیم هلی حاضر در رقابت های لیگ فوتبال ساحلی کشور است.
مربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اظهار داشت: حدود چهار زمین با استانداردهای لازم چون رعایت اصول فنی، ماسه استاندارد و تامین نور مناسب در کشور برای فوتبال ساحلی فراهم است.
نادری افزود: سازمان لیگ فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال نسبت به تامین این مساله اهتمام ورزد.
این مربی ورزشی خاطرنشان کرد: حضور تیم های بیشتر اگر با امکانات مناسب همراه نباشد، سبب کاهش کیفیت رقابت های لیگ فوتبال ساحلی کشور می شود.

** برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی تلاش می کنیم
مربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: هدف این تیم دستیابی به مقام نخست در بین تیم های حاضر در لیگ برتر کشور است.
وی با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در دوره های گذشته، تصریح کرد: بازیکنان جوان این تیم برای کسب این عنوان و درخشش در رقابت های لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار می گیرند.
نادری با بیان اینکه تیم شهرداری سمنان در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اضافه کرد: بازیکنان این تیم با ارائه بازی خوب توانستند از موقعیت های به دست آمده در این دیدار حداکثر بهره را ببرند و به موفقیت دست یابند.
دیدار تیم های شهرداری سمنان و پارس جنوبی از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، عصر یکشنبه بیست و پنجم فروردین 98 با پیروزی 6 بر چهار تیم شهرداری سمنان در زمین ورزشی ساحلی سیمرغ سمنان پایان یافت.
9891/6103


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تداوم دوره سرد همه اقلیم‌ها تا 15 اردیبهشت سال 1399