مسابقات قرآن کشورمان در رقابت با دیگر مسابقات دنیا در جایگاه رفیعی قرار دارد


قاری برجسته کشورمان گفت: همه مسابقات بین المللی...
قاری برجسته کشورمان گفت: همه مسابقات بین المللی دارای سطح بالایی هستند اما مسابقات کشورمان در رقابت با دیگر مسابقات دنیا در جایگاه رفیعی قرار دارد.

«حامد شاکرنژاد» در حاشیه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران درباره سطح این مسابقات به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همه مسابقات بین المللی دارای سطح بالایی هستند اما مسابقات کشورمان در رقابت با دیگر مسابقات دنیا در جایگاه رفیعی قرار دارد. عقیده دارم باید برای رسیدن به اهداف نهایی تیر نهایی را خرج کنیم.

قاری برجسته و بین المللی کشورمان اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها اشاره داشتند که باید تولید علم داشته باشیم به همین صورت باید تولید قَُراء برجسته در حد و اندازه جهانی داشته باشیم، این همان چیزی است که خواسته همه جامعه قرآنی کشور است و می تواند برای رسیدن به اهداف والا کمک شایانی در حوزه قرآنی کنند.

شاکرنژاد افزود: همه ارتباطاتی که در جامعه قرآنی ما وجود دارد باید منتج به یک نتیجه خوب شود که متاسفانه در این روزها از آن دور هستیم، تمام دست اندرکاران قرآنی باید تلاش کنند تا ماحصل کارهای خود را در پدید آمدن قَُراء ممتاز بین المللی ببیند.

وی تصریح کرد: مسئولین مسابقات بین المللی قرآن کریم تهران تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات می کنند و نسبت به مباحث قرآنی همت جدی دارند و امیدوارم با توجه به اینکه کار کمی در کشور خوب انجام می شود اما در کار کیفی کمی کم کاری شده است، این دو مورد مثل دو بال یک پرنده است که اگر در کنار هم قرار بگیرند منجر به پرواز خواهد شد.

پایان پیام/649
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید