حادثه سیل، عزتمندی مردم شیراز را به همراه داشت


خادم گفت: حادثه سیل با وجود تمام حواشی و همچنین غم...
خادم گفت: حادثه سیل با وجود تمام حواشی و همچنین غم از دست دادن هموطنان و همشهریان، سبب عزتمندی مردم شیراز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علاء الدین خادم» امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) در شورای اداری استان با اشاره به حادثه سیل اخیر، گفت: باید تلاش به سمتی رود که امام زمان (عج) این مملکت را از آن خود بداند.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم سپاه، عنوان کرد: این تحریم غیرمنتطره نبود اما سبب انسجام دولتی و ملی شد که فرصت عزتمندی جدید به وجود آورد.

وی با بیان اینکه این حرکت پشیمانی دشمن را به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: تکالیفی در جامعه قدرتمند اسلامی برعهده همگان است، مدیریت حادثه سیل و نمود حرکت واقعی مردمی شیراز در سطح ملی باعث افتخار بود.

خادم این حرکت مردم را یک نمایش ملی خواند و گفت: حادثه سیل با وجود تمام حواشی و همچنین غم از دست دادن هموطنان و همشهریان، سبب عزتمندی مردم شیراز شد.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال «روتق تولید» خاطرنشان کرد: همبستگی و همگرایی بین مدیران سبب از بین رفتن موانع می شود، بین مردم شور و نشاط ایجاد شده که باید با عمل واقعی و بدور از رفع تکلیف این نشاط را افزایش داد.

وی با اشاره به مبحث گام دوم انقلاب، افزود: فعالیت های استانی گاهی برای مرکز الگو است و باید در فضای استانی قدم های موثری در عملکرد به این بیانیه برداشت.

پایان پیام/588
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید