یک ماه مرخصی برای سربازان مناطق سیل زده


یک ماه مرخصی برای سربازان مناطق سیل زده

تهران - ایرنا- رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یک ماه مرخصی اضطراری برای سربازان مناطق سیل زده که عمدا یا سهوا غیبت کردند، در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار موسی کمالی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران افزود: اعزام سربازان و مشمولان خدمت وظیفه ساکن در مناطق سیل زده در سه مرحله به مدت دو ماه به تعویض انداختیم و به نیروهای مسلح نیز اجازه دادیم با تشخیص خود آن ها، اعزام این مشمولان را به آینده موکول کنند.
وی افزود: همچنین در حال بررسی هستیم سربازانی که خانواده های آنها در مناطق سیل ‌زده با مشکل مواجه شده‌ اند تسهیلاتی از جمله انتقال به محل سکونت و معافیت در نظر گرفته شود.
این مقام مسوول در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مرحله بعد نیز بخشودگی از خدمت را برای سربازان مناطق سیل زده در نظر می‌ گیریم که البته بخشی از این تسهیلات در اختیار مقام رهبری و بخشی از آن در اختیار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.
کمالی در پاسخ به سووالی مبنی بر غیبت مشمولان، افزود: مشمولان غایبی که هشت سال از زمان غیب آنها تا پایان سال 97 گذشته است تا پایان فروردین ماه فرصت دارند برای نام نویسی با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 اقدام کنند.
وی گفت: سربازان پیش قراول در دفاع، امنیت و حوادث کشور هستند، آن ها زودتر از اقشار دیگر در حوادث از جمله مناطق سیل زده حضور می یابند که در سیل اخیر شاهد حضور آن ها بودیم.
اجتمام*9022*9105


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تدوین سیاست‌های کلان بسیج دانشجویی با استناد به انتظارات رهبر انقلاب