افزایش راندمان ریلی کشور به بیش از ٢ برابر


افزایش راندمان ریلی کشور به بیش از ٢ برابر

معاون وزیر راه و شهرسازی دیروز برای شروع عملیات اجرای ایستگاه راه‌آهن سبزوار به این شهرستان رفت


شهرآرا آنلاین - معاون وزیر راه و شهرسازی دیروز برای شروع عملیات اجرای ایستگاه راه‌آهن سبزوار به این شهرستان رفت و در جریان این مراسم گفت: راندمان ریلی (خطوط ریلی بهره‌برداری‌شده) از حدود ١۶٠ کیلومتر در هر سال طی سال‌های گذشته به بیش از ٢ برابر این رقم در دولت دوازدهم افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، خیرا... خادمی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۴٠٠ کیلومتر عملیات ریل‌گذاری در کشور به بهره‌برداری رسید افزود: با وجود شرایط سخت اقتصادی، در سال جاری نیز ٢٧٠ کیلومتر ریل‌گذاری در دست اجراست.

او اضافه کرد: قبل از انقلاب راه‌های روستایی کشور حدود ٣٠٠٠ کیلومتر بود که به برکت انقلاب اسلامی هم‌اکنون ١٢١ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت‌شده در کشور وجود دارد. خادمی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در همه بخش‌ها بی‌بدیل است‌ یادآور شد: توسعه راه‌های روستایی بخشی از خدمات انقلاب به مناطق محروم است. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵۵۶ کیلومتر راه ریلی در کشور وجود داشت که این خطوط در طول انقلاب اسلامی به ١١ هزار کیلومتر افزایش یافته است. وی اضافه کرد: در گذشته کمتر از ٣٠٠ کیلومتر آزادراه در کشور وجود داشت که اکنون ٢۴٠٠ کیلومتر آزادراه در کشور به بهره‌برداری رسیده و ١١۶٠ کیلومتر نیز در دست اجراست. ٢۵٠٠ کیلومتر هم آماده سرمایه‌گذاری است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پارگی حنجره توسط سگ‌های گله، علت مرگ ماده پلنگ خواف اعلام شد