دکتر حضوری معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه شد


طی حکمی دکتر حمید کردبچه سرپرست پژوهشکده بیمه، دکتر محمدجواد حضوری را به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی این پژوهشکده منصوب...

دکتر حضوری معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه شد

 دکتر حضوری معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه شد طی حکمی دکتر حمید کردبچه سرپرست پژوهشکده بیمه، دکتر محمدجواد حضوری را به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی این پژوهشکده منصوب کرد.
دکتر حضوری عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و دارای رتبه دانشیاری است که مدارج تحصیلی خود را در رشته مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ کرده است.
در سوابق اجرایی وی نیز ریاست 5 دانشکده مختلف از دانشگاه پیام نور، معاونت مالی اداری مرکز آموزش مدیریت دولتی، مدیریت همکاری‌های علمی، صنعتی و کارآفرینی و همچنین مشاور امور اداری مالی سازمان ملی بهره‌وری ایران به چشم می‌خورد.
در زمینه علمی نیز از وی بیش از 40 مقاله در مجلات علمی داخلی و خارجی انتشار یافته و همچنین چهار عنوان کتاب در زمینه تحلیل مسائل حسابداری دولتی، تئوری‌های بودجه، پژوهش در سازمان و سیری در ارزش‌های سازمانی به رشته تحریر درآمده است.
به علاوه دکتر حضوری تاکنون عمدتاً برای دستگاه‌های بزرگ دولتی طرح‌های مهم پژوهشی در حوزه مدیریت منابع انسانی و ارتقاء و بهبود سازمان را اجرا کرده است.
گفتنی است دکتر کردبچه سرپرست پژوهشکده بیمه از تلاش‌ها و خدمات ارزنده آقای مطیعی معاون پشتیبانی پیشین پژوهشکده بیمه تقدیر و تشکر نمود.




منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟