اعلام آمادگی امام جمعه گلوگاه برای تشکیل کانون مصلی


اعلام آمادگی امام جمعه گلوگاه برای تشکیل کانون مصلی

حجت الاسلام میراحمدی خواستار تشکیل کانون فرهنگی هنری در مصلی نمازجمعه شهرستان گلوگاه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «سید ابراهیم میراحمدی» امروز(9اردیبهشت) در نشست با حجت الاسلام محمودعلیخانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب فرهنگی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب نظامی و اقتصادی نبود لذا دشمنان ما برای نابودی انقلاب راه فرهنگی را در پیش گرفتند تحریم اقتصادی را مطرح می کنند تا فرهنگ، دین، آئین و نماز ما را بگیرند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی مقدمه مشکلات فرهنگی است چراکه استراتژی دشمنان انقلاب نابودی فرهنگی ما است.

امام جمعه شهرستان گلوگاه با تاکید براینکه جوان دین ستیز بشود از بمب اتم بدتر است، اظهار کرد: دشمنان با ما وارد میدان نبرد نظامی نمی شوند چراکه توان نظامی با ما را ندارند. تمامی تنش هایی که ایجاد می کنند نوعی فریب برای فراری دادن شرکت های خارجی از ایران تا تحریم اقتصادی آنها قوت بگیرد.

وی ادامه داد: دشمن نه برنامه صلح دارد نه برنامه جنگ نظیر برجام. بدترین حالت برای هرکشوری حالت نه جنگ نه صلح است.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان اینکه ما باید بصیرت داشته باشیم تامعادلات فرهنگی ما از هم نپاشد، گفت: کانون های مساجد یکی از تشکیلات های بسیار مهم برای مساجد بشمار می روند.

وی برلزوم شناسایی پیستون های انقلاب تاکید کرد و افزود: حوزه علمیه، روحانیت، جوانان، هرکدام از این پیستون های انقلاب ضعیف بشوند موتور انقلاب خاموش می شود.

حجت الاسلام میراحمدی انقلاب اسلامی از مسجد شروع شد، اظهار کرد: درد و درک عمیق من این که دشمن می فهمد و می داند که اگر مساجد را از انقلاب جدا کند موتور را ضعیف و خاموش می کند.

وی افزود:دشمن درصدداست مسجد که کانون انقلاب است را به کانون ضد انقلاب تبدیل کند. از زهر پادزهر درست کند.

حجت الاسلام میراحمدی خاطرنشان کرد: دشمن به درستی می داند راه مبارزه با انقلاب این که از مدل انقلاب استفاده کند.

وی با بیان اینکه دشمن برای دوری نسل جوان از مسجد و دین هزینه می کند، گفت: کانون فرهنگی هنری باید جوانان را جذب مساجد کند.

حجت الاسلام میراحمدی فعالیت کانون های فرهنگی هنری در حوزه جذب جوانان را درخورتحسین دانست و افزود: مساجد و جوانان از پیستون های موتور انقلاب را تقویت می کنید و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه جذب به خاطر مشکلات زندگی، بیکاری و... بسیار سخت است، یادآورشد: مسایل فرهنگی هرچه جذاب تر برگزار شود، سینماها افزایش یابد، ازظرفیت هایی نظیر ماه رمضان برای جذب جوان به مساجد بکار بسته شود.

پایان پیام/286

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟