بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای


بعد از توقف تولید ام‌وی‌ام 530 در سال 94، مدیران خودرو عرضه مدل جانشین آن‌را در همان سال و با نام 550 آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از توقف تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ در سال ۹۴، مدیران خودرو عرضه مدل جانشین آن‌را در همان سال و با نام ۵۵۰ آغاز کرد. این خودرو هرچند بزرگ‌تر و گران‌تر از ۵۳۰ است، اما پلتفرم مشترکی با آن دارد و همچنان باید آن‌را در کلاس کامپکت‌ها جای داد.
بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای
۵۵۰، که در بازار چین با نام چری E۵ شناخته می‌شود، در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک در کشورمان عرضه شد که هردو تجهیزات مشابهی دارند و ناگفته پیداست که مدل دنده‌ای ۵۵۰ چالاکی بیشتری نسبت به نسخه اتوماتش دارد. ضمن اینکه جعبه‌دنده CVT این خودرو نیز هوشمند طراحی نشده است.
بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای
البته وجود حالت L در جعبه‌دنده را هم نباید نادیده گرفت؛ حالتی که به شما اجازه می‌دهد در شیب‌های تند با سرعتی یکنواخت (با دنده سنگین) حرکت کنید.

بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای

آخرین قیمت خودرو را اینجا مشاهده کنید.

بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای

بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای

بررسی فنی ام وی ام 550 دنده‌ای

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت کوییک اتوماتیک افزایش یافت [خرداد 1403]