اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی توزیع می شود


اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی توزیع می شود

بجنورد- ایرنا- معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بزودی در استان توزیع می شود.

علی تمدنی ثانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، 324تن برنج هندی در استان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه هر کیلوگرم از این محصول با قیمت 74 هزار ریال عرضه می شود افزود: قیمت این محصول با بازار برابری می کند از این رو پیش بینی می شود مورد اقبال مردم قرار نگیرد.
وی از توزیع 616 تن شکر برای تنظیم بازار این محصول در استان خبر داد و گفت: 216 تن شکر برای مصارف خانوار است که به ازای هر کیلوگرم 33 هزار ریال توزیع می شود.
تمدنی ثانی خاطرنشان کرد: 400 تن شکر هم برای مصارف صنف و صنعت در استان توزیع می شود که هر کیلوگرم از این محصول 30 هزار ریال عرضه می شود.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از توزیع 15 تن گوشت منجمد مرغ در استان خبر داد و گفت: توزیع این محصول هم بزودی آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: گوشت منجمد مرغ به ازای هر کیلوگرم 105 هزار ریال عرضه می شود.
وی در باره تامین اقلام مورد نیاز قنادان گفت: برای تنظیم بازار و کنترل قیمت زولبیا و بامیه، 200 تن روغن، 256 تن آرد و 455 تن شکر برای قنادان تامین و توزیع می شود.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز، همزمان با ماه مبارک رمضان، 21 تن گوشت منجمد گوسفندی در استان عرضه می شود که این محصول به ازای هر کیلوگرم، 220 هزار ریال تا 600 هزار ریال به فروش می رود.
7185/ 6042


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پارسال 305 مورد خلع ید از اراضی ملی صورت گرفت