مراسم یادبود روحانی شهید «مصطفی قاسمی» در مسجد باب الحق برگزار شد


نادربیگی گفت: مراسم یادبود شهید حجت‌الاسلام...
نادربیگی گفت: مراسم یادبود شهید حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمی با حضور جمعی از نمایندگان مراجع معظم تقلید، ائمه جماعات مساجد و استادان و طلاب حوزه علمیه تهران در مسجد باب الحق برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن نادربیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حضور پرشور مردم و روحانیون در مراسم تشییع و ترحیم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی قاسمی، بار دیگر پیوند ناگسستنی میان مردم و روحانیت را به دوستان و دشمنان نشان داد، گفت: ایجاد اختلاف میان آحاد مردم و روحانیون، خواب شومی است که دشمنان برای کشور ما دیده اند اما به لطف خداوند و بصیرت مثال زدنی ایرانیان، هیچ گاه تعبیر نشده و نخواهد شد.

امام جماعت مسجد باب‌الحق خاطرنشان کرد: مراسم یادبود شهید مصطفی قاسمی با حضور جمعی از نمایندگان مراجع معظم تقلید، ائمه جماعات مساجد و استادان و طلاب حوزه علمیه تهران، و سایر گروه های مردم، در مسجد باب الحق خیابان مولوی تهران، برگزار شد.

تولیت حوزه علمیه مکتب الصادق (ع) افزود: حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی مهر؛ نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و استاد حوزه علمیه قم در این مراسم، با بیان اینکه شهید قاسمی، امام جماعتی پرتلاش، انقلابی، مردمی و ولایت مدار بود، بر این موضوع تاکید کرد که هرچقدر مساجد و حوزه های علمیه فعال تر باشند، دشمنان نظام جمهوری اسلامی بیشتر به خشم می آیند و نظام جمهوری اسلامی در مسیر موفقیت و اعتلای معنوی و روحانی جامعه موفق تر خواهد بود.

مراسم یادبود روحانی شهید «مصطفی قاسمی» در مسجد باب الحق برگزار شد

وی ادامه داد: مساجد همیشه پایگاه اشاعه فرهنگ دین مداری در جوامع اسلامی بودند از اینرو ائمه جماعات پرتلاش آنها همیشه در معرض دسیسه های دشمنان قرار دارند که شهید مظلوم و مجاهد، حجت الاسلام و المسلمین قاسمی، آخرین نمونه از این دشمنی بودند.

مراسم یادبود روحانی شهید «مصطفی قاسمی» در مسجد باب الحق برگزار شد

پایان پیام/397