امام جمعه بوشهر:سپاه، پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است


امام جمعه بوشهر:سپاه، پاسدار واقعی انقلاب اسلامی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه برای انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است که در خط مقدم پاسداری از ارزش های انقلاب، مایه سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه استان بوشهر افزود: سپاه نه تنها در عرصه نظامی بلکه در تمام عرصه ها اعم از خدمات، فرهنگی، عمرانی و مدیریت بحران که انقلاب اسلامی احساس نیاز کند حضور داشته است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران در بحران سیل اخیر با حضور همه جانبه، پررنگ و حماسی توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کند، از خسارت ها بکاهد و آسیب ها را تا حدود زیادی جبران کند که این مایه افتخار است.
امام جمعه بوشهر گفت: تمام برنامه های ما لازم است دقیق و با جامعه شناسی و روانشناسی همراه باشد و تا حد امکان سعی کنیم نسبت به برطرف کردن آسیبها و ضعف های موجود اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: خانواده کارکنان سپاه پاسداران خط مقدم این مبارزه است به همین خاطر لازم است برنامه های تربیتی و آموزشی طوری برنامه ریزی شود که خانواده های خود یک مبلغ فرهنگی و دینی باشند.
6047/6045


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


20 متن و پیام تبریک تولد پسرم