کشف بیش از 213 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی


کشف بیش از 213 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد افیونی و دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشالله جان‌نثار گفت: درراستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند طی یک هفته گذشته مقادیری مواد مخدر را کشف و در این رابطه 3 قاچاقچی را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در این عملیات مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه‌روزی تحرکات مرزی موفق شدند بیش از 213 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده و عاملان قاچاق این بلای خانمان‌سوز را دستگیر و برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی‌صلاح کنند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان، عنوان کرد: مرزبانان هنگ سرخس موفق شدند طی هفته گذشته 4 قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف و در این رابطه نیز 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جان‌نثار ادامه داد: امروز مرزداران خراسان رضوی با توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) و تلاش‌های شبانه‌روزی توانسته‌اند امنیت پایداری را در مرزهای استان ایجاد کنند، بنابراین قاچاقیان مواد مخدر و سلاح بدانند که در مرزهای این استان نمی‌توانند نقشه شوم خود را عملی کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرگ سالانه 50000 ایرانی بر اثر مصرف دخانیات