بحرین با میزبانی اجلاس معامله قرن به اسلام خیانت می کند


بحرین با میزبانی اجلاس معامله قرن به اسلام خیانت می کند

شیخ الاسلام گفت: میزبانی بحرین از اجلاس طرح «معامله قرن» به دستور آمریکا، خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی و خیانت بزرگی به جهان اسلام است.

«حسین شیخ الاسلام» در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان در خصوص برگزاری اجلاس مربوط به طرح «معامله قرن» در بحرین از سوی آمریکا و شرکت یک هیات اسرائیلی در این اجلاس، گفت: معامله قرن به دنبال نابود کردن فلسطین است. داستان فلسطین سه محور اساسی دارد اما آمریکا و اسرائیل تلاش دارند این سه محور را کم رنگ کنند.

دیپلمات سابق کشورمان با یادآوری این نکته که قدس، آوارگان و مرزها سه محور اصلی مربوط به سرزمین فلسطین است، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با مطرح کردن طرح «معامله قرن» می کوشند تا این مسائل سیاسی، حاکمیتی و سرزمینی را به مسائل رفاهی، اجتماعی و اقتصادی تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: حتی در بحث رفاهی، اقتصادی و اجتماعی نیز رژیم صهیونیستی حاضر به پرداخت مبلغی برای مردم فلسطین نیست و می خواهد برای معامله قرن از مسلمانان کمک مالی بگیرد.

شیخ الاسلام عنوان کرد: به همین دلیل آمریکا و رژیم صهیونیستی در اولین گام برای دریافت کمک مالی از مسلمانان به منظور اجرای طرح معامله قرن اجلاسی را در بحرین تدارک دیده اند.

وی بحرین را یک کشور اشغال شده ذلیل دانست و تاکید کرد: پادشاه بحرین برای اینکه بتواند بر سرکار بماند این ذلالت را از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی قبول کرده است.

دیپلمات سابق ایران تصریح کرد: این اقدام بحرین خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی و خیانت بزرگی به جهان اسلام است./

پایان پیام/281

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...