داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان


سریال زیبا و جذاب ماه مبارک رمضان که از شبکه سه سیما در ساعت 20:40 پخش می شود به نام می باشد. نویسنده این سریال زیبا آقای سعید نعمت الله و کارگردانی آن آقای محمدرضا آهنج و تهیه کننده این سریال آقای محمدرضا شفیعی می باشند. داستان این فیلم جذاب و پر طرفدار … نوشته داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان اولین بار در خاتون آنلاین....

سریال زیبا و جذاب ماه مبارک رمضان که از شبکه سه سیما در ساعت 20:40 پخش می شود به نام می باشد. نویسنده این سریال زیبا آقای سعید نعمت الله و کارگردانی آن آقای محمدرضا آهنج و تهیه کننده این سریال آقای محمدرضا شفیعی می باشند.

داستان این فیلم جذاب و پر طرفدار درباره حق الناس و عواقب آن می گوید. این سریال در هر قسمت رمز هایی از زندگی شخصی آن برملا می شود و مخاطب را مشتاق به دیدن ادامه فیلم می کند.

داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان

اسامی بازیگران سریال برادر جان از شبکه سه سیما

بازیگرانی نظیر علی نصیریان در نقش کریم بوستان،

حسن پورشیرازی در نقش دایی

حسام منظور در نقش چاوش

آفرین عبیسی در نقش خاله ،

سعید چنگیزیان در نقش پسر کریم بوستان،

کامران تفتی در نقش برادر چاوش،

سجاد افشاریان،

نسیم ادبی در نقش عاطفه خواهر چاوش،

مارال فرجاد در نقش مهتاب همسر چاوش،

شیوا ابراهیمی در نقش همسر حنیف،

محبوبه صادقی و جلیل فرجاد

لعیا زنگه در نقش همسر دایی

خلاصه داستان سریال رمضانی برادر جان

داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان

سریال برادر جان در ژانر درام – مذهبی ساخته شده است و در ماه مبارک رمضان 1398 از شبکه 3 سیما پخش می شود.

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان ان آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­خواهد دین­‌های او را ادا کند.» مجری طرح سریال برادر جان تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

اسامی عوامل سریال برادر جان در ماه مبارک رمضان

مدیر تصویر برداری: جمال شمس، صدابردار : محمد شیوندی، طراح گریم: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: پیام سوری، مدیربرنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: داوود بابایی، مدیرتولید: حمیدرضا حاجی زاده مشاور رسانه: ملیکا راد، عکاس: مهدی حیدری و مجری طرح موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان

سریال «برادرجان» را سعید نعمت‌الله نوشته، محمدرضا آهنج کارگردانی می‌کند و محمدرضا شفیعی هم تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده دارد. نعمت‌الله و شفیعی پیش از این در سریال‌های دیگری از جمله «عقیق» و «مادرانه» همکاری داشته‌اند. «عقیق» که اثری تاریخی بود در ایام محرم ساخته و پخش شد.

«زیر پای مادر» نیز آخرین سریال رمضانی با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت الله بود که دو سال پیش روی آنتن شبکه یک رفت.

برگ برنده دیگر سریال «برادر جان» حضور «علی نصیریان» پیشکسوت عرصه بازیگری است. علی نصیریان آخرین بار در سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی حضور داشت و در این اثر نقش حاج فتاح را ایفا کرد. پیرمرد اسم و رسم داری که در سنین بالا دلباخته دختری جوان می‌شود.

از دیگر آثاری که نصیریان طی سال‌های اخیر در آن حضور داشته می‌توان به «شهرزاد» اشاره کرد که وی نقش بزرگ آقا را ایفا می‌کرد و پس از مرگ این شخصیت در پایان فصل اول و خروج علی نصیریان ضربه بزرگی به سریال وارد شد که منجر به واکنش‌های مختلفی از سوی منتقدان نیز شد.

حالا امسال نصیریان در سریال «برادر جان» نقش «کریم بوستان» را ایفا می‌کند که حضوری متفاوت محسوب می‌شود. حسام منظور نیز ایفاگر نقش چاوش است. در کنار آن‌ها حسن پورشیرازی نقش توکل را ایفا می‌کند و کامران تفتی نیز حنیف است.

داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان

بازیگران و نقش آنها در سریال برادر جان

همچنین سجاد افشاریان نیز که پیش‌تر در مجموعه «نجوا» ایفای نقش کرده، در «برادرجان» نقش آراز را ایفا می‌کند و سعید چنگیزیان نیز بازیگر نقش «ستار» است. مارال فرجاد هم نقش مهتاب را دارد و در کنار آن آفرین عبیسی، نسیم ادبی، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد نیز ایفای نقش کرده‌اند.

از جمله دیگر بازیگران مجموعه «برادر جان» لعیا زنگنه است. او سال گذشته «پدر» را روی آنتن شبکه دو سیما داشت و پیش از این نیز «مادرانه» را با سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی تجربه کرده است. او با محمدرضا آهنج نیز مجموعه «راستش را بگو» را کار کرده است.

زنگنه که تصاویر سریال از حضور متفاوت او در «برادرجان» خبر می‌دهد، بناست در این سریال نقش حلیمه را ایفا کند.

داستان سریال رمضانی برادر جان + بازیگران سریال برادر جان

«برادر جان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ملودرامی اجتماعی مذهبی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان سال ۹۸ تهیه و تولید می‌شود و قصه آن درباره حق‌الناس است.

قصه برادر جان درباره حق الناس و عواقب آن است. این سریال از داستانی پیچیده و رمزآلود برخوردار است که در هر قسمت مخاطب را با گره‌ای تازه مواجه می‌کند


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

من با هیچ کارگردانی مشکلی ندارم