تورنتو در یک قدمی فینال


تورنتو در یک قدمی فینال

مرحله پلی آف (نیمه نهایی) هفتاد و سومین فصل رقابت های بسکتبال ان بی ای دیروز با یک دیدار ادامه یافت.

تورنتو در یک قدمی فینال
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی گلز ؛ مرحله پلی آف (نیمه نهایی) هفتاد و سومین فصل رقابت های بسکتبال ان بی ای دیروز با یک دیدار ادامه یافت. در این مرحله 2 تیم صعود کننده از کنفرانس شرق و 2 تیم صعود کرده از کنفرانس غرب - جمعه 4 تیم - برای قهرمانی در فینال کنفرانس ها رقابت خود را ادامه دادند. این مرحله نیز به صورت 4 برد از 7 دیدار برگزار می شود.
نتیجه این مصاف به این شرح است :
*** فینال کنفرانس ها :
** کنفرانس شرق :
میلواکی باکس 99 - 105 تورنتو رپتورز مجموع : 2 - 3 به سود تورنتو
- مسابقه ششم دو حریف بامداد فردا برگزار می شود در صورت برد تیم تورنتو ، این تیم به فینال راه خواهد یافت.
-----------
** کنفرانس غرب :‌
- تیم گلدن استیت وری یرز (مدافع عنوان قهرمانی) فینالیست شد.
تیم های میلواکی در منطقه مرکزی ، اورلاندو در منطقه جنوب شرق و تورنتو در منطقه آتلانتیک کنفرانس شرق و تیم گلدن استیت در منطقه پاسیفیک ، هیوستون در منطقه جنوب غرب و تیم دنور ناگتس در منطقه شمال غرب کنفرانس غرب قهرمان شده اند.
--
در رقابت های پیش فصل دو تیم لس آنجلس کلیپرز و یوتا جاز با 5 پیروزی برترین تیم ها شناخته شدند.
در فینال فصل قبل تیم گلدن استیت وری یرز (قهرمان کنفرانس غرب) 4 - 0 تیم کلیولند کاوالی یرز (قهرمان کنفرانس شرق) را شکست داد تا برای سومین بار در 4 فصل اخیر به مقام قهرمانی برسد.گلدن استیت وری یرز (فیلادلفیا و سان فرانسیسکو سابق) سابقه 6 قهرمانی (1947 ، 1956 ، 1975 ، 2015 ، 2017 و 2018) و 4 نایب قهرمانی (1948 ، 1964 و 1967 ، 2016) دارد.
--
در تاریخ بسکتبال ان بی ای ، تیم بوستون سلتیکس با 17 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی رکورد دار است و تیم های لس آنجلس لیکرز (مینیاپلیس سابق) با 16 قهرمانی و 15 نایب قهرمانی دوم و گلدن استیت وری یرز و شیکاگو بولز با 6 قهرمانی سوم مشترک هستند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟